LG کار عرضه ی اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای G3 را در انگلستان آغاز کرد

LG کار بروزرسانی پرچم دار خود را در کشور انگلستان آغاز کرده است و هم اکنون شهروندان انگلیسی که تحت پوشش اپراتور Vodafone هستند، قادر خواهند بود تا بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات چوبی را دریافت کنند. ال جی کار بروزرسانی پرچم دار خود در اروپا را از ماه گذشته آغاز کرده است و اولین کشوری […]

LG کار بروزرسانی پرچم دار خود را در کشور انگلستان آغاز کرده است و هم اکنون شهروندان انگلیسی که تحت پوشش اپراتور Vodafone هستند، قادر خواهند بود تا بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات چوبی را دریافت کنند. ال جی کار بروزرسانی پرچم دار خود در اروپا را از ماه گذشته آغاز کرده است و اولین کشوری که این بروزرسانی را دریافت کرد، لهستان بود.

این شرکت بزرگ کره ای، اولین کمپانی ای می باشد که اقدام به عرضه ی اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای تلفن های هوشمند خود کرده است و سعی دارد تا به مرور، این بروزرسانی را در سایر کشور های مختلف نیز عرضه کند. ال جی اعلام کرده است که یک لیست از برنامه های خود برای بروزرسانی، زمان عرضه و مناطق عرضه ی اندروید 5.0 برای G3 را منتشر می کند.

از سویی دیگر، همانطور که انتظار داشتیم این بروزرسانی وظیفه ی برطرف کردن ایرادات بسیار زیادی در LG G3 را دارد. همچنین، ال جی زبان برنامه نویسی رابط کاربری خود را تغییر داده است و یک رابط کاربری کاملا جدید برای G3 نوشته است که در کنار برطرف کردن حفره های امنیتی، به اضافه کردن ویژگی های جدید  نیز می پردازد.

لینک کوتاه | منبع : GSMArena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال