ال‌جی دست پر به مراسم CES 2017 می‌آید

کمپانی ال‌جی از اسپیکر جدید و فوق‌العاده خود با نام PJ9 Levitating Portable Speaker ( اسپیکر معلق قابل‌حمل PJ9 ) با طراحی معلق رونمایی کرده است. اسپیکر PJ9 از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول، اسپیکر بی‌سیم و قابل‌حملی است که بصورت معلق و با استفاده از جریان‌های الکترونیکی و مغناطیسی بروی پایه خود قرار می‌گیرد. […]

کمپانی ال‌جی از اسپیکر جدید و فوق‌العاده خود با نام PJ9 Levitating Portable Speaker ( اسپیکر معلق قابل‌حمل PJ9 ) با طراحی معلق رونمایی کرده است.

اسپیکر PJ9 از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول، اسپیکر بی‌سیم و قابل‌حملی است که بصورت معلق و با استفاده از جریان‌های الکترونیکی و مغناطیسی بروی پایه خود قرار می‌گیرد. بخش بالایی این اسپیکر، به‌گونه‌ای طراحی شده است که بصورت 360 درجه سیگنال‌های ارسالی از بیس خود را دریافت می‌کند. بیس اسپیکر نیز شامل دو فرستنده می‌باشد.

اسپیکر PJ9 امکان اتصال همزمان به دو دستگاه به‌وسیله بلوتوث را دارا است. بخش اول این اسپیکر امکان عملکرد مستقل را دارا بوده ولی اگر قصد اجرای فایل‌های صوتی موردنظر خود از هردو بخش اسپیکر وایرلس و بیس آنرا داشته باشید، می‌توانید از بیس آن نیز استفاده کنید. این اسپیکر گواهینامه IPX7 را برای استفاده در محیط‌های بیرونی دریافت کرده است. عمر باتری اسپیکر وایرلس این گجت 10 ساعت است و زمانی که باتری آن تمام شود، باید آنرا در بالای بیس آن قرار دهید. اگر هم که پیش از این، این اسپیکر وایرلس در بالای بیس خود قرار داشته باشد، بصورت خودکار، بدون نیاز به دخالت کاربر و بدون توقف در پخش فایل صوتی موردنظر شارژ میشود. زمانی که دستگاه بصورت کامل شارژ شود، دوباره به بالای بیس خود حرکت میکند و معلق می‌ماند.

این اسپیکر بصورت رسمی در نمایشگاه CES که هفته آینده برگزار میشود، معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال