ال‌جی از دو مانیتور جدید خود برای مک پرده برداشت

شرکت ال‎جی دو مانیتور با وضوح فوق‎العاده‎ بالای جدید ارائه داده است که طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که بهترین عملکرد را در هنگام کار با سیستم‌عامل مک‎ دارند. این مانیتورها UltraFine 5K Display و UltraFine 4K Display نام دارند. محصول اول یک نمایشگر مجهز به پورت تاندربولت است. از مشخصات آن می‎توان به داشتن یک پنل 27 […]

شرکت ال‎جی دو مانیتور با وضوح فوق‎العاده‎ بالای جدید ارائه داده است که طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که بهترین عملکرد را در هنگام کار با سیستم‌عامل مک‎ دارند. این مانیتورها UltraFine 5K Display و UltraFine 4K Display نام دارند.

gsmarena_001_1

محصول اول یک نمایشگر مجهز به پورت تاندربولت است. از مشخصات آن می‎توان به داشتن یک پنل 27 اینچی با فناوری IPS و وضوح 5120 در 2880 پیکسل اشاره کرد. حداکثر میزان روشنایی آن برابر با 500 نیت است و از یک پوشش رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‎کند. در پشت این مانیتور 4 پورت یو‎اس‎بی Type-C وجود دارد که یکی از آن‎ها دارای ورودی تاندربولت 3 است و سایرین پورت‎های نسل یک USB 3.1 به شمار می‎روند که هر کدام پهنای باند 5 گیگابیت در ثانیه‎ای دارند. شما می‎توانید با استفاده از کابل تاندربولت مک‎بوک‎ پرو‎ خود را به این مانیتور متصل کنید و به همراه آن سه پورت یو‎اس‎بی اضافی نیز به همراه یک وب‎کم و اسپیکرهای داخلی دیده می‎شود. این مانیتور هم‎چنین می‎تواند با استفاده از همان اتصال تاندربولت با یک توان 85 واتی مک‎بوک پرو شما را نیز شارژ کند. یکپارچگی این مانیتور با سیستم‎عامل macOS به این معنا است که شما می‎توانید از طریق مک‎بوک خود میزان روشنایی صفحه‎نمایش را کنترل کنید. شایان ذکر است که پایه این مانیتور هم قابل تنظیم است.

gsmarena_002

در طرف مقابل UltraFine 4K Display قرار می‎گیرد که فاقد پورت تاندربولت است. این مانیتور دارای یک پنل 21.5 اینچی با وضوح 4096 در 2304 پیکسل، حداکثر میزان روشنایی 500 نیت و پشتیبانی از پوشش رنگی DCI-P3 است. در پشت این مانیتور یک پورت یو‎اس‎بی نوع C به چشم می‎خورد که با مک‎های دارای پورت یو‎اس‎بی Type-C، نظیر مک‎بوک و مک‎بوک پرو جدید، سازگاری دارد. وب‎سایت اپل ادعا می‎کند که برای این سازگاری به سیستم‎عامل macOS Sierra 10.12.1 نیاز است، بنابراین سازگاری آن با سایر دستگاه‎های دارای این پورت یو‎اس‎بی نظیر کامپیوترهای ویندوزی و گوشی‎های هوشمند اندرویدی مشخص نیست. هم‎چنین این نمایشگر در پشت خود دارای سه پورت یو‎اس‎بی Type-C برای لوازم جانبی است ولی هرکدام به علت محدودیت پهنای باند پورت Type-C در مقایسه با تاندربولت 3 تنها از سرعت یو‎اس‎بی 2.0 با پهناباند 480 مگابیتی پشتیبانی می‎کنند. گفتنی است این مانیتور دارای اسپیکرهای داخلی استریو بوده ولی خبری از وب‎کم نیست. علاوه بر این، خروجی برق این مانیتور برای اتصال مک توسط کابل یو‎اس‎بی Type-C تنها 60 وات است. پایه این مانیتور هم قابل تنظیم است.

شایان ذکر است قیمت UltraFine 5K Display و UltraFine 4K Display به ترتیب برابر با 1300 و 700 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال