فبلت قدرتمند ال‌جی برای رقابت با گلکسی نوت 5 تا پایان سال معرفی می‌شود

اوایل امسال بود که ال جی به صورت رسمی اعلام کرد که یک گوشی هوشمند دیگر با مشخصات بالا را در اواخر سال 2015 معرفی می‌کند. در آن زمان اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشد اما شایعاتی مربوط به جنس بدنه‌ی این گوشی یا فبلت منتشر شد که نشان از بدنه‌ای فلزی-شیشه‌ای گوشی می‌دهد. […]

اوایل امسال بود که ال جی به صورت رسمی اعلام کرد که یک گوشی هوشمند دیگر با مشخصات بالا را در اواخر سال 2015 معرفی می‌کند. در آن زمان اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشد اما شایعاتی مربوط به جنس بدنه‌ی این گوشی یا فبلت منتشر شد که نشان از بدنه‌ای فلزی-شیشه‌ای گوشی می‌دهد.

حال بار دیگر ال جی اطلاعات جدیدتری را در مورد این گوشی اعلام کرده است. Cho Jun-ho که خبر عرضه‌ی این گوشی را در همان ابتدا داده بود می‌گوید که آن‌ها هیچ وقت قصد نداشتند گوشی با مشخصات بالا را عرضه کنند و این حرف هیچ وقت زده نشده است. در واقع به گفته‌ی وی رسانه‌ها و سایت‌های خبری از حرف او اشتباه برداشت کرده‌اند. البته ال جی هنوز هم قصد معرفی گوشی جدیدی تا پایان سال میلادی دارد اما نمی‌توان با قاطعیت از مشخصات این گوشی صحبت کرد.

بر اساس شایعات گذشته، گوشی جدید کمپانی ال جی فبلتی خواهد بود که برای رقابت با گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس پلاس عرضه می‌شود. هر چند با توجه به اطلاعات کم منتشر شده زود است که بخواهیم در مورد این فبلت صحبت کنیم. شاید یکی از مهم‌ترین مسائلی که در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود به کار گیری قلم جدیدی از طرف ال جی در این فبلت باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال