ال‌جی عرضه جهانی G6 را آغاز کرد

ال‎‎جی بعد از عرضه‎ی اولیه‎ی پرچم‎دار خود یعنی LG G6، عرضه‎ی جهانی این گوشی‎هوشمند را آغاز کرده است. به عبارت دیگر طی هفته‎های آینده بازار کشورهای آمریکای شمالی، قاره‎ی آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و جنوبی این گوشی را دریافت خواهند کرد. این شرکت کره‎ای قصد دارد این دستگاه را در اختیار بیش از 200 اپراتور […]

ال‎‎جی بعد از عرضه‎ی اولیه‎ی پرچم‎دار خود یعنی LG G6، عرضه‎ی جهانی این گوشی‎هوشمند را آغاز کرده است. به عبارت دیگر طی هفته‎های آینده بازار کشورهای آمریکای شمالی، قاره‎ی آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و جنوبی این گوشی را دریافت خواهند کرد. این شرکت کره‎ای قصد دارد این دستگاه را در اختیار بیش از 200 اپراتور جهانی قرار دهد.

G6 بهترین گوشی‎هوشمند فعلی سری گوشی‎های ال‎جی به شمار می‎رود که جایگزین  G5 شده است که به خاطر طراحی ماژولی بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود. گوشی G6 حال دارای یک طراحی استاندارد با نمایشگری با نسبت تصویر جدید 18:9 و حواشی فوق‎العاده باریک اطراف آن است تا با وجود مساحت قابل توجه نمایشگر شاهد محصولی جمع و جور باشیم. این دستگاه به تمامی قابلیت‎های معمولی که یک کاربر از یک پرچم‎دار انتظار دارد، مجهز شده است از جمله سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی، طراحی ضد آب، نمایشگر Dolby Vision و پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 821.

زمان دقیق ورود به بازار جهانی این گوشی و قیمت آن هنوز اعلام نشده است و بسته به بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال