شرکت LG Display پنل‎های اولد گوشی LG V30 و سایر گوشی‎ها را تامین خواهد کرد

شرکت LG Display به زودی تولید نسل ششم نمایشگرهای اولد را برای گوشی‎ها بالا خواهد برد و شرکت‎های LG Electronics و شیائومی نسبت به استفاده از این پنل‎ها علاقه‎ی خود را نشان داده‎اند. شرکت ال‎جی خود را برای ساخت گوشی LG V30 آماده کرده است که احتمالا نمایشگری خمیده همانند با رقبای گلکسی خود خواهد […]

شرکت LG Display به زودی تولید نسل ششم نمایشگرهای اولد را برای گوشی‎ها بالا خواهد برد و شرکت‎های LG Electronics و شیائومی نسبت به استفاده از این پنل‎ها علاقه‎ی خود را نشان داده‎اند.

شرکت ال‎جی خود را برای ساخت گوشی LG V30 آماده کرده است که احتمالا نمایشگری خمیده همانند با رقبای گلکسی خود خواهد داشت. برخی از شایعات ادعا می‎کنند که این دستگاه قابلیت نمایشگر ثانویه‎ی خود را حذف و ویژگی Always On Display با جایگزین خوبی همراه می‎شود.

شیائومی در حال حاضر در پنل‎های انعطاف‎پذیر ساخت ال‎جی در گوشی Mi Note 2 خود استفاده و مجددا این انتخاب را در نسل بعدی این گوشی لحاظ می‎کند.

سایر‎ شرکت‎ها نیز به محصول خمیده‎ی ال‎جی علاقه نشان داده‎اند به عنوان مثال گوگل به ال‎جی به منظور افزایش تولید پنل‎های اولد برای استفاده در نسل دوم گوشی‎های پیکسل پیشنهاد پرداخت 880 میلیون دلار را داده است. LG Display امیدوار به عقد قرارداد با اپل نیز است که براساس شایعات گسترده‎ای که شنیده می‎شوند قصد دارد در مدل دهمین سالگرد آیفون از نمایشگرهای اولد استفاده کند.

در حال حاضر، LG Display ماهیانه 22 هزار پنل اولد تولید می‎کند. حتی خطوط تولید جدید که افزایش نسل بعدی این نمایشگرها را افزایش می‎دهند، ظرفیت تولید را تنها به حداکثر 37000 هزار بالا خواهند برد. به نظر نمی‎رسد این حجم تولید با مقدار نیاز اپل هم‎خوانی داشته باشد (پیش فروش آیفون‎ها در حد صدها هزار است).

البته، تیم کوک نابغه‎ای است که قطعات مختلف دستگاه‎های اپل را از منابع مختلف تامین می‎کند. در حال حاضر اهالی کوپرتینو با Samsung Display قرارداد بسته‎اند. سامسونگ تقریبا تمامی پنل‎های اولد گوشی‎های هوشمند موجود در بازار را تولید می‎کند (در سه‎ماهه‎ی اول سال 2016 این شرکت 97 درصد سهم بازار را در اختیار داشت).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال