ال‎جی از گوشی Fortune با پردازنده هشت‎ هسته‎ای و نمایشگر 5 اینچی پرده برداشت

ال‎جی از گوشی‎هوشمند جدیدی در کشور آمریکا پرده برداشت است. این گوشی که LG Fortune نامیده می‎شود و  به اسم (LG K4 (2017 نیز شناخته می‎شود، یک دستگاه رده‎پایین مجهز به یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن FWVGA است. به همراه این مشخصات 16 گیگابایت حافظه‎داخلی قابل ارتقاء تا […]

ال‎جی از گوشی‎هوشمند جدیدی در کشور آمریکا پرده برداشت است. این گوشی که LG Fortune نامیده می‎شود و  به اسم (LG K4 (2017 نیز شناخته می‎شود، یک دستگاه رده‎پایین مجهز به یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن FWVGA است. به همراه این مشخصات 16 گیگابایت حافظه‎داخلی قابل ارتقاء تا 32 گیگابایت دیده می‎شود.

در بخش دوربین شاهد استفاده از دو دوربین 5 مگاپیکسلی در هر دو پنل جلویی و پشتی این دستگاه هستیم. ابعاد LG Fortune برابر با 144.8 در 72.4 در 7.9 میلی‎متر است و این گوشی از سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو و باتری با گنجایش 2500 میلی‎آمپرساعت استفاده می‎کند. گزینه‎های ارتباطی شامل پشتیبانی از شبکه‎ی 4G LTE، وای‎فای، بلوتوث 4.1 و پورت میکرو یو‎اس‎بی می‎شود.

این گوشی با قیمت 89.99 دلار عرضه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال