اندروید آبنبات‌چوبی برای گوشی‌هوشمند LG G2 Mini عرضه خواهد شد

نسخه‌ی کوچکتر یا Mini از گوشی‌هوشمند LG G2، فوریه سال 2013 معرفی و چند ماه پس از آن عرضه شد. پس از انتشار اندروید آبنبات‌چوبی برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند، LG Greece (شعبه‌ی یونان از کمپانی ال‌جی) در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد عرضه‌ی اندروید آبنبات‌چوبی برای G2 Mini در فیسبوک، اعلام کرد […]

نسخه‌ی کوچکتر یا Mini از گوشی‌هوشمند LG G2، فوریه سال 2013 معرفی و چند ماه پس از آن عرضه شد. پس از انتشار اندروید آبنبات‌چوبی برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند، LG Greece (شعبه‌ی یونان از کمپانی ال‌جی) در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد عرضه‌ی اندروید آبنبات‌چوبی برای G2 Mini در فیسبوک، اعلام کرد که این گوشی‌هوشمند، نسل جدید از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

هم‌اکنون مهندسین ال‌جی در حال کار بر روی اندروید آبنبات‌چوبی برای این گوشی‌هوشمند هستند و قصد دارند این بروزرسانی را در همین ماه یعنی ژوئن، در اختیار کاربران قرار دهند.

البته هنوز مشکلات زیادی در مورد اندروید 5.0 برای دارندگان LG G2 وجود دارد که اصلی‌ترین آن، مصرف زیاد باتری می‌باشد و البته هنوز هم هیچ راه حلی برای آن پیدا نشده است. البته نصب نرم‌افزارهایی همانند Battery Doctor، تا حد زیادی به کاربران در مصرف بهینه باتری کمک خواهد کرد اما امیدواریم مشکلاتی که LG G2 با اندروید 5.0 دارد، برای G2 Mini تکرار نشود.

اگر شما نیز از دارندگان گوشی‌هوشمند LG G2 Mini هستید، خوشحال می‌شویم اگر گوشی خود را به اندروید 5.0 بروزرسانی کردید، ما را نیز مطلع سازید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال