تصاویر جدیدی از LG G4 Note منتشر شد

شرکت بزرگ ال‌جی قصد دارد در ماه آوریل سال جاری میلادی، از پرچمدار جدید خود G4 به همراه فبلت G4 Note رو‌نمایی کند. تا زمان رونمایی این گوشی‌ها، فرصت زیادی باقی مانده است، ولی یکی از اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA مدعی شده است که تصاویری از فبلت جدید ال‌جی، یعنی G4 Note، در اختیار […]

شرکت بزرگ ال‌جی قصد دارد در ماه آوریل سال جاری میلادی، از پرچمدار جدید خود G4 به همراه فبلت G4 Note رو‌نمایی کند. تا زمان رونمایی این گوشی‌ها، فرصت زیادی باقی مانده است، ولی یکی از اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA مدعی شده است که تصاویری از فبلت جدید ال‌جی، یعنی G4 Note، در اختیار دارد که در ادامه به بررسی و مشاهده این تصاویر می‌پردازیم.

Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note
بر اساس این تصاویر منتشر شده، می‌توان استنباط کرد که ال‌جی در طراحی این محصول از الگوی استفاده شده برای G4 استفاده کرده است. در این تصاویر، در قسمت انتهای پنل پشتی، مکان قرارگیری قلم استایلوس به چشم می‌خورد.

Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note (1)
قسمت جلوی گوشی از یک طراحی ساده بهره می‌برد که براساس آنچه در تصاویر شاهد هستیم، حاشیه‌های دور نمایشگر کم‌تر شده است. در این گوشی هوشمند برای سیستم عامل از اندروید نسخه 5.0.2 آب‌نبات چوبی استفاده شده است. همچنین ظاهرا ال‌جی در این گوشی برای مکان تعبیه کلیدهای تنظیم صدا، دوربین، فلش و سنسور فوکوس لیزری، از همان الگوی طراحی G4 بهره برده است.
هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد این تصاویر و آنچه به چشم می‌خورد نظر داد، و مطمئن شد که این تصاویر مربوط به G4 Note واقعی است، زیرا قبلا گزارشی مبنی بر این‌که ممکن است G4 از یک بدنه فلزی برخوردار باشد، منتشر شده بود.

Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note (2)
باید منتظر ماند و دید با رونمایی ال‌جی از این پرچمدار، آنچه مشاهده کردیم صحت داشته است یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال