نمایشگر LG G6 رسماً ‘Full Vision’ نام گرفت

شرکت کره‎ای ال‎جی قصد دارد اسفندماه از پرچم‎دار بعدی خود رونمایی کند. گوشی LG G6 کاملا نسبت به نسل قبلی خود یعنی LG G5 که یک پلت‎فرم ماژولی داشت متفاوت بوده و دیگر شاهد استفاده از این استراتژی نخواهیم بود. تغییرات بارزی نیز در بحث طراحی صورت خواهد گرفت. نمایشگر گوشی LG G6 فاقد حاشیه […]

شرکت کره‎ای ال‎جی قصد دارد اسفندماه از پرچم‎دار بعدی خود رونمایی کند. گوشی LG G6 کاملا نسبت به نسل قبلی خود یعنی LG G5 که یک پلت‎فرم ماژولی داشت متفاوت بوده و دیگر شاهد استفاده از این استراتژی نخواهیم بود. تغییرات بارزی نیز در بحث طراحی صورت خواهد گرفت. نمایشگر گوشی LG G6 فاقد حاشیه است تا این شرکت بتواند رسماً از آن به عنوان نمایشگر “Full Vision” نام ببرد.

علت نام‎گذاری این نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD+ به گفته‎ی ال‎جی این است که این پنل با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل خود “تمامی بخش جلویی” این پرچم‎دار را اشغال می‎کند.

در نتیجه، طبق انتظار نسبت تصویر این نمایشگر بدون حاشیه 18:9 است. ال‌جی اظهاراتی مبنی بر این داشته است که این دستگاه دارای نسبت نمایشگر به بدنه‎ی بیشتری خواهد بود. از طرف دیگر LG G6 نسبت به آب و گرد و غبار مقاوم بوده و از چندین قابلیت پیشرفته در بحث استفاده از محتویات مولتی‎مدیا بهره می‎برد تا به طور کامل از این نمایشگر بزرگ استفاده شود.

همان‎طور که در بالا اشاره داشتیم اسفندماه شاهد رونمایی رسمی از G6 در کنگره‎ی جهانی موبایل 2017 خواهیم بود. این شرکت امکان به نمایش گذاشتن پرچم‎دار بعدی خود را زودتر از گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ خواهد داشت، چرا که رقیب ال‎جی تصمیم گرفته‎ است پرچم‎دار بعدی خود را در MWC 2017 معرفی نکند.