گوشی G6 ال‌جی به دستیار صوتی گوگل مجهز می‌شود

ال‌جی که قصد دارد به زودی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند قصد دارد قابلیتی انحصاری را برای آن در نظر بگیرد تا شاید با این روش، بتواند رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ را کنار بزند. این شرکت کره‌ای در جدیدترین گوشی‌هوشمند خود قصد به کار گیری دستیار صوتی گوگل را دارد. دستیار صوتی گوگل […]

ال‌جی که قصد دارد به زودی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند قصد دارد قابلیتی انحصاری را برای آن در نظر بگیرد تا شاید با این روش، بتواند رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ را کنار بزند. این شرکت کره‌ای در جدیدترین گوشی‌هوشمند خود قصد به کار گیری دستیار صوتی گوگل را دارد.

دستیار صوتی گوگل که فعلا به صورت انحصاری در اختیار گوشی‌های پیکسل قرار گرفته ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور راهی گوشی‌های شرکت ال‌جی نیز شود. براساس گزارش‌های جدید مطرح شده از سوی کشور کره‌ی جنوبی، ال‌جی در حال مذاکره با گوگل برای به کار گیری دستیار صوتی این شرکت در گوشی‌ G6 است. این شرکت که پیش از این نیز با گوگل برای تولید گوشی‌های نکسوس همکاری بلند مدتی داشته امیدوار است تا بتواند به لطف رابطه‌ی خوب خود با گوگل به توافق با این شرکت دست یابد.

از سوی دیگر، ال‌جی با تولید محصولاتی نظیر Watch Sport و Watch Style به اولین شرکتی تبدیل خواهد شد که از نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل موسوم به اندروید ویئر استفاده خواهد کرد. قرار است دستیار صوتی گوگل برای این دو ساعت هوشمند جدید شرکت ال‌جی نیز به کار گرفته شود.

اگر ال‌جی بتواند دستیار صوتی گوگل را در پرچم‌دار جدید خود قرار دهد به اولین شرکتی تبدیل خواهد شد که توانسته در کره‌ی جنوبی از دستیار صوتی این غول جستجوگر اینترنتی استفاده کند.

به‌هر‌حال در صورتی که ال‌جی نتواند با گوگل برای استفاده از این دستیار صوتی به توافق برسد، این شرکت قصد استفاده از نقشه‌ی دوم را خواهد داشت. نقشه‌ی دوم این شرکت همکاری با آمازون و استفاده از هوش‌مصنوعی پیشرفته‌ی این فروشگاه اینترنتی خواهد بود.

دستیار صوتی آمازون موسوم به الکسا پیش از این بر روی محصولات خانگی ال‌جی قرار گرفته و بعید نیست در گوشی‌های آینده‌ی این شرکت نیز دیده شود. به‌هر‌حال ال‌جی قصد دارد به زودی از گوشی‌هوشمند خود رونمایی کند و بعد از آن باید مشخص شود که ال‌جی در نهایت از کدام یک از دستیارهای صوتی شرکت‌های مطرح استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال