ال‌جی گوشی جدید تاشوی خود را معرفی کرد

گوشی‌های تاشو همچنان هم طرفداران خاص خودشان را دارند و بسیاری به دنبال خرید این نوع گوشی‌ها هستند. به همین دلیل هنوز هم کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی به دنبال تولید چنین گوشی‌های هوشمندی هستند. حال جدیدترین گوشی معرفی شده توسط ال جی که LG Gentle نام گرفته با اجرای اندروید 5.1 معرفی شده است. […]

گوشی‌های تاشو همچنان هم طرفداران خاص خودشان را دارند و بسیاری به دنبال خرید این نوع گوشی‌ها هستند. به همین دلیل هنوز هم کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی به دنبال تولید چنین گوشی‌های هوشمندی هستند. حال جدیدترین گوشی معرفی شده توسط ال جی که LG Gentle نام گرفته با اجرای اندروید 5.1 معرفی شده است.

گوشی جدید تاشوی ال جی دارای نمایشگری 3.2 اینچی با چهار پردازنده‌ی 1.1 گیگاهرتزی می‌باشد. رم قرار گرفته برای این گوشی 1 گیگابایت بوده و از حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی نیز برخوردار است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE را نیز دارد. سنسور تعبیه شده برای دوربین اصلی تنها 3 مگاپیکسل بوده و ظرفیت باتری این گوشی تاشو نیز 1700 میلی آمپر است. شاید تنها نکته‌ی مثبت گوشی علاوه بر اجرای اندروید 5.1 را بتوان به ظاهر شیک آن با بدنه‌ای چرم دانست.

ال جی قرار است این گوشی را به زودی در کره‌ی جنوبی عرضه کند و قصد انتشار آن را در دیگر نقاط جهان ندارد. قیمت این گوشی تنها حدود 199 دلار می‌باشد و باید دید آیا ال جی قصد عرضه‌ی این گوشی تاشوی جدید خود را در خارج از کره و ژاپن دارد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال