ال جی به دنبال استفاده از نمایشگر تاشو در سیستم اطلاعات خودرو ها

با توجه به اینکه نمایشگر های تاشو جای خود را در بازار به عنوان یکی از ترندهای اصلی باز کرده است تولیدکنندگان بسیاری سعی دارند از آن روی گوشی و یا دستگاه های دیگر استفاده کنند. ال جی نیز به دنبال طراحی نوع جدیدی از نمایشگر تاشو است تا بتواند از آن برای خودروها استفاده […]

با توجه به اینکه نمایشگر های تاشو جای خود را در بازار به عنوان یکی از ترندهای اصلی باز کرده است تولیدکنندگان بسیاری سعی دارند از آن روی گوشی و یا دستگاه های دیگر استفاده کنند. ال جی نیز به دنبال طراحی نوع جدیدی از نمایشگر تاشو است تا بتواند از آن برای خودروها استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ال‌جی پتنت جدیدی را اخیراً به ثبت رسانده که نشان دهنده سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو ها با یک نمایشگر تاشو است. در این پتنت سیستم مورد نظر مجهز به یک نمایشگر کوچکتر است به طوری که در صورت نیاز کاربر می توان آن را به یک صفحه نمایش بزرگ تر تبدیل کرد. طبق اطلاعات این پتنت پنل تاشو می تواند در دو حالت تا شده و گسترده محتوای مورد نظر کاربران را نمایش دهد.

ال جی در این دستگاه از فناوری نمایشگر رول شونده خود که پیش از این معرفی کرده بود نیز استفاده میکند. هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد این پتنت منتشر نشده و این مشخصات نیز تنها بر اساس اسناد ارائه شده پتنت در دسترس است.

ال جی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ فناوری نمایشگر رول شونده را معرفی کرده بود. به نظر می رسد در این پتنت نیز از همان فناوری محبوب گوشی های تاشو استفاده کرده است. تمرکز اصلی ال جی هم اکنون روی گجت های تاشو برای خودروهاست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال