تلاش ال جی برای توسعه گوشی متفاوت Wing با نمایشگر چرخان

شرکت ال جی به دنبال بلندپروازی های خود در طراحی گوشی های هوشمند است. گزارش ها نشان می دهد که این شرکت اخیرا طرح جدیدی را برای گوشی طراحی کرده که با اسم رمز Wing  معرفی شده و نمایشگر آن به حالت چرخشی و طرحی شبیه به حرف T خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار […]

شرکت ال جی به دنبال بلندپروازی های خود در طراحی گوشی های هوشمند است. گزارش ها نشان می دهد که این شرکت اخیرا طرح جدیدی را برای گوشی طراحی کرده که با اسم رمز Wing  معرفی شده و نمایشگر آن به حالت چرخشی و طرحی شبیه به حرف T خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، طرح جدید گوشی هوشمند ال جی دارای دو نمایشگر بصورت مجزاست که نمایشگر دوم در زیر نمایشگر اول قرار گرفته است. نمایشگر دوم که 4 اینچ دارد با چرخاندن نمایشگر اول مشخص می شود. علت نام گذاری این گوشی به Wing به طراحی این گوشی برمی گردد. زیرا زمانی نمایشگر این گوشی به صورت افقی و به شکل T می چرخد، شکلی شبیه به دوبال از هم باز شده پیدا می کند.

چیپست این گوشی از نوع سری اسنپدراگون ۷۰۰ خواهد بود و دوربین اصلی آن نیز 64 مگاپیکسل است. در حالی که این ظرح مورد نظر طراحان شرکت ال جی بوده است، اما هنوز نمی توان به طور کامل به آن اعتماد کرد. در این طرح ایده اصلی برای دریافت اطلاعات از نمایشگر اصلی به کمک نمایشگر کوچک بوده است. بدین ترتیب که کاربر در صفحه نمایش اصلی می تواند ویدئو مورد نظر برای ویرایش را مشاهده کند و همزمان کنترل و دویتورهای مربوط به ویرایش را در نمایشگر کوچک تر مشاهده کند. بنظر می رسد ال جی قصد دارد این گوشی را تا نیمه دوم امسال منتشر کند. محصول قبلی این شرکت به نام ولوت نیز طراحی متفاوتی داشته و به تازگی وارد بازار شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال