ال‌جی از 4 گوشی‌ هوشمند سری X خود رونمایی کرد

شرکت ال‎جی امروز از 4 گوشی‎هوشمند جدید خود رونمایی کرد که به سری گوشی‎های سری X این شرکت خواهند پیوست. گوشی‎های X Power، X Style، X Mach و X Max به گوشی‎های X Cam و X Screen می‎پیوندند تا محصولات بخش تولید انبوه این شرکت افزایش یابد. هر کدام از دستگاه‎های جدید در سری X […]

شرکت ال‎جی امروز از 4 گوشی‎هوشمند جدید خود رونمایی کرد که به سری گوشی‎های سری X این شرکت خواهند پیوست. گوشی‎های X Power، X Style، X Mach و X Max به گوشی‎های X Cam و X Screen می‎پیوندند تا محصولات بخش تولید انبوه این شرکت افزایش یابد. هر کدام از دستگاه‎های جدید در سری X ویژگی‎ بی‎همتایی دارد که با نیازها یا علایق یک کاربر خاص هم‎خوانی دارد، قابلیت‎هایی نظیر یک پردازنده‎ی سریع‎تر، ظرفیت باتری بیشتر، نمایشگر بزرگتر و جذابیت بیشتر.

گوشی LG X Power برای آن‎دسته از افرادی است که به باتری‎های بزرگ‎تر نیاز دارند. این گوشی هوشمند یک باتری 4100 میلی‎آمپری با قابلیت شارژ سریع دارد. LG G Mach مخصوص کاربرانی است که تمرکز بر عملکرد دارند چون این گوشی دارای یک پردازنده‎ی 1.8 گیگاهرتزی است و از شبکه‎ی LTE Cat. 9 پشتیبانی میکند و یک صفحه‎ی نمایش کوآنتوم با فناوری IPS و رزولوشن QHDS دارد.

X Style گوشی هوشمندی است که طبق چیزی که نام آن اشاره دارد شیک‎تر است و خطوط خمیده‎ای در طراحی آن به همراه یک بدنه‎ی فوق‎العاده نازک دیده می‎شود. این گوشی میان‎رده است و یک صفحه‎ی نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 410 به همراه 1.5 گیگابایت رم، حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و هم‎چنین باتری با ظرفیت 2100 میلی‎آمپر دارد.

X Power یک صفحه‎ی نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 720p، چیپست MT6735 شرکت مدیاتک به همراه 2 گیگابایت رم، حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. گوشی X Mach دارای 3 گیگابایت رم، حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی، صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD، دوربین عقب 12.3 مگاپیکسلی با یک سنسور بزرگ‎تر، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر است.

در پایان باید به X Max هم اشاره کنیم که یک صفحه‎ی نمایش به شکل بارزی بزرگ برای بالا بردن کیفیت دید است. تمامی این 4 گوشی دو سیم‎کارته هستند، از شبکه‎ی 4G LTE، بلوتوث 4.1 و کارت حافظه‎ی خارجی پشتیبانی می‎کنند. آن‎ها اوایل تیرماه روانه‎ی چند بازار جهانی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال