LG در وب‌سایت خود، رزولوشن صفحه‌نمایش iPhone 6 Plus را با G4 مقایسه می‌کند!

زمانی که یکی از شرکت‌های سازنده، به صورت مستقیم نام گوشی‌هوشمند دیگری را در وب‌سایت خود و در کنار پرچم‌دار خود می‌آورد، هدفی جز مقایسه و نشان دادن ضعیف‌تر بودن آن محصول ندارد. ال‌جی نیز دقیقا همین‌ کار را در مورد گوشی‌های هوشمند G4 و iPhone 6 Plus انجام داده است! همانطور که در تصویر […]

زمانی که یکی از شرکت‌های سازنده، به صورت مستقیم نام گوشی‌هوشمند دیگری را در وب‌سایت خود و در کنار پرچم‌دار خود می‌آورد، هدفی جز مقایسه و نشان دادن ضعیف‌تر بودن آن محصول ندارد. ال‌جی نیز دقیقا همین‌ کار را در مورد گوشی‌های هوشمند G4 و iPhone 6 Plus انجام داده است!

همانطور که در تصویر بالا (و یا در لینک منبع) مشاهده می‌کنید، LG اعلام کرده که “پیکسل برای پیکسل، صفحه‌نمایش G4 وضوح تصویر بالاتری از iPhone 6 Plus دارد. با داشتن بیش از 3.5 میلیون پیکسل بیشتر در G4، شما می‌توانید تصاویر مختلف را با جزئیات شگفت‌انگیزی مشاهده نمایید.”

البته موضوع وضوح تصویر یا رزولوشن در صفحه‌نمایش با کیفیت آن صفحه، دو مسئله‌ی کاملا جداگانه هستند اما LG درست می‌گوید. صفحه‌نمایش 5.5-اینچی G4 با رزولوشن 2K در برابر صفحه‌نمایش 5.5-اینچی iPhone 6 Plus با رزولوشن 1080p، بسیار شفاف‌تر می‌باشد. این موضوع در مورد iPhone 6 که رزولوشن صقحه‌نمایش 4.7-اینچی آن برابر با 750×1334 می‌باشد نیز صدق می‌کند و صفحه‌نمایش G4، واضخ‌تر از آیفون 6 می‌باشد. در حال حاضر، ما در حال تست صفحه‌نمایش گوشی‌هوشمند LG G4 هستیم و تا این لحظه کیفیت بالای آن ما را تحت تاثیر قرار داده است!

با این‌وجود اگر می‌خواهید بیشتر با صفحه‌نمایش گوشی‌هوشمند G4 آشنا شوید، می‌توانید مقاله‌ی “بررسی صفحه‌نمایش IPS Quantum گوشی‌هوشمند LG G4 و تفاوت آن با IPS-LCD” را مطالعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال