همکاری ال جی با اپل جهت ساخت دوربین های آیفون

همکاری اپل با شرکت ال جی برای سال 2019 نیز سود قابل ملاحظه ای را برای این شرکت خواهد داشت. این موضوع که ساخت دوربین های آیفون ها به عهده کمپانی ال جی باشد، جدید نیست و همکاری این دو شرکت سابقه ای طولانی دارد و بر طبق گفته های اپل، ساخت ماژول دوربین های […]

همکاری اپل با شرکت ال جی برای سال 2019 نیز سود قابل ملاحظه ای را برای این شرکت خواهد داشت. این موضوع که ساخت دوربین های آیفون ها به عهده کمپانی ال جی باشد، جدید نیست و همکاری این دو شرکت سابقه ای طولانی دارد و بر طبق گفته های اپل، ساخت ماژول دوربین های گوشی های آیفون 11 نیز بر عهده ال جی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در سال 2018 شرکت ال جی، تعداد کارکنان خود را از 612 به 3396 نفر رساند و در سه ماهه دوم سال توانست به سود قابل ملاحظه ای دست یابد. این افزایش تعداد کارکنان به منظور آن بود تا بتواند نیاز اپل را رفع کرده و ساخت تعداد دوربین ها را افزایش دهد. در آن سال شرکت ال جی توانست با فروش بالغ بر 1.91 میلیارد دلار و کسب سود عملیاتی 107 میلیون دلار، رکورد تازه ای را در تاریخ شرکت بر جای بگذارد. اپل همواره ساخت دوربین های خود را بر عهده شرکت ال جی اینوتک می گذارد و این همکاری تا به امروز به نفع هر دو کمپانی بوده است.

پیش بینی ها برای امسال ارقام بالاتری از سود را برای شرکت ال جی نشان می دهد چرا که علاوه بر همکاری مجدد با اپل، این موضوع نیز قابل توجه است که آیفون های سال 2019 مجهز به سه دوربین یعنی یک عدد بیش تر از مدل های قبلی خود هستند که می تواند درآمد بالاتری را برای ال جی به همراه داشته باشد. این تغییرات نه تنها سود شرکت ال جی اینوتک را بالا خواهد برد بلکه حتی موجب افزایش قیمت گوشی های مصرفی نیز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال