ال جی یک ایرباد با قابلیت بهبود کیفیت خواب و اسکن امواج مغزی عرضه کرد

هدفون جدید Breeze می تواند با نظارت بر امواج مغز علاوه بر بهبود کیفیت خواب، در مراحل مختلف خواب صداهای متنوع پخش کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت پوشیدنی جدید ال جی به نام Breeze می تواند روی کیفیت خواب کاربر نظارت کند. این کار با استفاده از امواج مغزی انجام […]

هدفون جدید Breeze می تواند با نظارت بر امواج مغز علاوه بر بهبود کیفیت خواب، در مراحل مختلف خواب صداهای متنوع پخش کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت پوشیدنی جدید ال جی به نام Breeze می تواند روی کیفیت خواب کاربر نظارت کند. این کار با استفاده از امواج مغزی انجام میشود. این دستگاه با شنیدن امواج مغزی، صداهای مختلفی را به گوش کاربر در مراحل مختلف خواب می رساند. سازنده اصلی این ایرباد بی سیم شرکت SleepWave است و ال جی تنها آن را عرضه کرده است. داده های این ایرباد با کمک اپلیکیشن موبایلی به گوشی منتقل میشود.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا، هدفون توگوشی Breeze با طراحی آرگونومیک و با پخش صداهای مختلف در مراحل خواب باعث میشود تا کاربر خواب راحت تری داشته باشد.

این ایرباد علاوه بر پخش موسیقی و صداهایی مانند صدای طبیعت و لالایی می تواند با یوتیوب نیز همگام سازی شود. اپلیکیشن مخصوص این ایرباد نیز می تواند داده های مربوط به خواب را تجزیه و تحلیل کرده و برای بهبود خواب راهنمایی هایی ارائه کند.

از مهمترین مزیت این ایرباد نظارت مدام روی امواج مغز است. بدین ترتیب می تواند مراحل مختلف خواب را تشخیص دهد. حتی امکان تفکیک خواب سبک از عمیق نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت های این گجت می توان به نظارت بر قدم های روزانه، زمان بیدارشدن، حالت خوابیدن و حتی غلت خوردن کاربر اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال