ال جی پتنت های بخش موبایل خود را به برندهای مختلف موبایل میفروشد

بخش موبایل شرکت ال جی در سال گذشته به طور رسمی تعطیل شد. اما اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد با تأسیس یک شرکت جدید خرید و فروش پتنت های بخش موبایل خود را آغاز کند. این شرکت کره ای تاکنون 20 هزار پتنت در رابطه با گوشیهای موبایل […]

بخش موبایل شرکت ال جی در سال گذشته به طور رسمی تعطیل شد. اما اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد با تأسیس یک شرکت جدید خرید و فروش پتنت های بخش موبایل خود را آغاز کند. این شرکت کره ای تاکنون 20 هزار پتنت در رابطه با گوشیهای موبایل با فناوری بی‌سیم و فناوری 5G ثبت کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ال جی پس از خداحافظی رسمی با دنیای موبایل اکنون قصد دارد شرکت دیگری تاسیس کند تا در آن معاملات خود برای فروش پتنت به دیگر سازندگان موبایل را آغاز کند. یکی از شرکت های خواهان پتنت های 5G ال جی سامسونگ بود که پس از خروج این شرکت از بازار درخواست این پتنت ها را داشته است. اما از آن زمان تا کنون اقدامی رسمی از هیچ شرکتی در مورد دریافت پتنت های ال جی صورت نگرفته است.

 با توجه به اینکه پتنت های ثبت شده قبلی دیگر برای خط تولید ال جی کاربردی نخواهد داشت بدین ترتیب فروش آن نیز به رقبا تاثیری در حضور این شرکت در بازار ندارد. یکی از دلایل اصلی این شرکت کره‌ای برای فروش پتنت ها هزینه ای است که برای حفظ آن ها پرداخت می کند. به طوری که رقم حفظ پتنت ها برای این شرکت در طول سال بیش از ۱۶ میلیون دلار محاسبه می شود.

 اما از میان پتنت ها ممکن است برخی از آنها همچنان در اختیار ال جی باقی بماند. زیرا احتمال استفاده از آنها در آینده برای توسعه لوازم هوشمند و محصولات اینترنت اشیا توسط خود ال جی زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال