ال جی اسلاید با صفحه نمایش رول شدنی در اسفند ماه معرفی خواهد شد

خبرهای منتشر شده نشان می دهد گوشی جدید ال جی با صفحه نمایش رول شدنی به نام ال جی اسلاید در یکی از اپراتورهای کره مشاهده شده و احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ال جی پس از عرضه گوشی چرخان وینگ، گوشی جدیدی را توسعه داده […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهد گوشی جدید ال جی با صفحه نمایش رول شدنی به نام ال جی اسلاید در یکی از اپراتورهای کره مشاهده شده و احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ال جی پس از عرضه گوشی چرخان وینگ، گوشی جدیدی را توسعه داده که مجهز به یک نمایشگر رول شونده است. یک افشاگر دنیای فناوری و گوشی به نام cozyplanes در صفحه توییتر خود اعلام کرده یک اپراتور کره ای در حال تست این گوشی بوده و احتمالاً به زودی این دستگاه معرفی خواهد شد.

ال جی اسلاید دومین گوشی هوشمند ال جی با طرح نوآورانه خواهد بود که به عنوان بخشی از پروژه اکسپلورر ال جی بوده و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش از این ال جی وینگ با طرحی متفاوت در شهریور ماه امسال معرفی شده بود و احتمالاً ال‌جی اسلاید نیز در اسفند ماه معرفی خواهد شد.

افشاگر cozyplanes می‌گوید: در حال حاضر نسخه لاک گوشی ال جی اسلاید با شماره LM-R910N و نسخه آنلاک آن نیز با شماره  OMD-LM-R910Nتوسط اپراتور کره‌ای به ثبت رسیده است. همچنین اطلاعات پایگاه داده های اینترنت مربوط به این اپراتور کره ای نیز دو مورد ثبت شده را تائید می کند.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند رول شدنی ال جی منتشر نشده اما شایعات نشان می دهد که احتمالاً این گوشی از یک نمایشگر OLED رول شدنی استفاده خواهد کرد. پیش از این ال جی دو پتنت جدید در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا با نام‌هایLG Rollable و ال اسلاید  ثبت کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال