ال‎جی عرضه‎ مانیتورهای UltraFine 5K خود را دوباره از سر می‌گیرد

همان‎طور که ممکن است بدانید، ال‎جی بعد از این‎که مشخص شد عملکرد مانیتورهای UltraFine 5K این شرکت زمان قرارگیری بیش از حد نزدیک به روترها به علت حفاظت ناشایست از امواج رادیویی مختل می‎شود، فروش آن‎ها را متوقف کرد. اواسط بهمن‎ماه این اقدام صورت گرفت ولی به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای توانسته این […]

همان‎طور که ممکن است بدانید، ال‎جی بعد از این‎که مشخص شد عملکرد مانیتورهای UltraFine 5K این شرکت زمان قرارگیری بیش از حد نزدیک به روترها به علت حفاظت ناشایست از امواج رادیویی مختل می‎شود، فروش آن‎ها را متوقف کرد. اواسط بهمن‎ماه این اقدام صورت گرفت ولی به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای توانسته این مشکل را رفع کند.

این محصول در فروشگاه آنلاین اپل از 1 تا 2 هفته‎ی آینده عرضه خواهد شد، به عبارت دیگر مشتریانی که سفارشات خود را از امروز ثبت کنند می‎توانند 7 روز بعد و در بدترین حالت پس از 15 روز آن را دریافت کنند، البته اگر هرگونه مشکل مربوط به تحویل کالا یا تاخیر را نادیده بگیریم.

قیمت این مانیتورها 974 دلار است و به یاد داشته باشید که این مشکل تنها مختص به مدل‎های 5K بوده و مدل‎های کوچکتر LG UltraFine 4K به نظر نمی‎رسد مشکلی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال