ال جی از ایربادزهای پرچمدار جدید خود رونمایی کرد

دو ایربادز جدید ال جی با قابلیت صدای فضایی و حذف نویز فعال به طور رسمی معرفی شدند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ال جی از دو ایربادز پرچمدار خود رونمایی کرده است که به گفته این شرکت به قابلیت صدای فضایی مجهز اند. همچنین ال جی در طراحی این گجت ها […]

دو ایربادز جدید ال جی با قابلیت صدای فضایی و حذف نویز فعال به طور رسمی معرفی شدند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ال جی از دو ایربادز پرچمدار خود رونمایی کرده است که به گفته این شرکت به قابلیت صدای فضایی مجهز اند. همچنین ال جی در طراحی این گجت ها خلاقیت بیشتری به خرج داده است. طبق گزارشات منتشر شده ال جی در رویداد اخیر خود جدیدترین ایربادزهای بی سیم را معرفی کرد که به عنوان پرچمداران جدید این شرکت محسوب می شوند.

اولین ایربادز Tone Free T90 است که به فناوری حذف نویز فعال مجهز است. همچنین در این دستگاه به دلیل وجود درایورهای بزرگتر امکان تولید بیس عمیق تر نیز ایجاد شده است. Dolby Head Tracking دیگر ویژگی این ایربادز است که تنها توسط این مدل پشتیبانی شده و به واسطه آن کاربر می تواند حین تماشای فیلم یا گوش دادن به موزیک تجربه بصری مناسبی نیز داشته باشد.

در این ایربادز قابلیت صدای فضایی نیز ارائه شده است که پیش از این روی برخی ایربادزها از جمله Beats و ایربادزهای سامسونگ نیز وجود داشته است. طبق اعلام رسمی ال جی ایربادز Tone Free T90 در حالت خاموش بودن می تواند حدود ۹ ساعت شارژدهی داشته باشد در صورت استفاده از کیس آن نیز این رقم دو برابر خواهد شد.

 دومین ایربادز مدل Tone Free Fit نام دارد که به صورت متفاوت طراحی شده است و قرار است با فرم فکتور بدون ساقه عرضه شود. کاربر می تواند به راحتی از این ایربادز بی‌سیم درون گوش خود استفاده کند و حتی حین فعالیت های سنگین ورزشی نیز از گوش خارج نخواهد شد. این مدل دارای استاندارد IPX7 است که نسبت به مدل قبلی در برابر آب مقاومت بالاتری خواهد داشت و حتی می توان از آن در زیر آب نیز استفاده کرد. از دیگر قابلیت های آن حذف نویز فعال هیبریدی و شارژدهی بیش از ۱۰ ساعت است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال