ال‌جی از کوچکترین ماژول بلوتوث برای دستگاه‌های IoT رونمایی کرد

یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ال جی به نام LG Innotek توانسته کوچکترین ماژول بلوتوث دنیا را طراحی و عرضه کند. این ماژول برای دستگاه های اینترنت اشیا ساخته شده و سایز آن برابر با ۶ و ۴ میلی متر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت سازنده ماژول می گوید: ماژول ساخته […]

یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ال جی به نام LG Innotek توانسته کوچکترین ماژول بلوتوث دنیا را طراحی و عرضه کند. این ماژول برای دستگاه های اینترنت اشیا ساخته شده و سایز آن برابر با ۶ و ۴ میلی متر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت سازنده ماژول می گوید: ماژول ساخته شده در مقایسه با مدل های قبلی عملکرد بهتری از خود نشان داده است. در این ماژول از فناوری طراحی سیگنال RF استفاده شده و در آن قطعاتی مانند چیپ های ارتباطی، مقاومت‌ها و القا کننده ها نیز جای داده شده است.

سازنده ماژول می گوید: این ماژول قادر است با وجود مانع بین گوشی و دیوایس همچنان عملکرد خوبی از خود نشان دهد و افت سیگنال کمتری را به وجود آورد. کوچک بودن سایز این ماژول نیز به کاهش تداخل سیگنال کمک کرده است. از دیگر طراحی های منحصر به فرد استفاده شده در این ماژول می‌توان قرارگیری آنتن آن درون ماژول را نام برد. شرکت LG Innotek در طراحی خود به نوعی عمل کرده است که آنتن درون ماژول قرار گرفته و همچنین عملکرد ارتباطی بهتری را نیز از خود نشان داده است.

LG Innotek  می‌گوید این ماژول را برای نشان دادن قدرت و بدست آوردن سهمی در بازار بین‌المللی طراحی کرده و هدف آن ارتقای عملکرد گوشی ها نبوده است. ال جی نیز با هدف سلطه سریع بازار تبلیغات در بازارهای اروپایی، آمریکا، ژاپن، چین و تایوان را آغاز کرده است. همچنین این ماژول کوچک می تواند فضای بهینه را برای سازندگان و تولیدکنندگان فراهم کند. این افراد می‌توانند از این ماژول در لامپ های هوشمند، سیستم های صوتی خانگی و همچنین دیوایس‌های سلامت استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال