لیست کامل شایعات مربوط به V20 ال‌‌جی یک روز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

فردا شرکت ال‎جی طی رویدادی در سانفرانسیکو گوشی V20 خود را به صورت رسمی معرفی می‎کند، بنابراین انتظار می‎رود که تاکنون تمامی مشخصات این گوشی بر اساس اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده و شایعات مشخص شده باشد. خوب جواب این انتظار هم مثبت و هم منفی است. به اندازه‎ی کافی کاربران با ظاهر گوشی […]

فردا شرکت ال‎جی طی رویدادی در سانفرانسیکو گوشی V20 خود را به صورت رسمی معرفی می‎کند، بنابراین انتظار می‎رود که تاکنون تمامی مشخصات این گوشی بر اساس اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده و شایعات مشخص شده باشد. خوب جواب این انتظار هم مثبت و هم منفی است.

به اندازه‎ی کافی کاربران با ظاهر گوشی V20 ال‎جی آشنا شده‎اند (حداقل در چیزی که به نظر یک ویدئوی تبلیغاتی به بیرون درز شده می‎آمد)، بنابراین چیزی از این گوشی نیست که جنبه‎ی مرموزانه در خود داشته باشد. ولی زمانی که بحث مشخصات فنی به میان کشیده می‎شود، قضیه فرق می‎کند. بدون شک، مشخصات سخت‎افزاری این گوشی فراخور یک پرچم‎دار است و خود ال‎جی هم تاکید خاصی بر روی قابلیت‎های صوتی دستگاه جدیدش داشته است، ولی موارد دیگر چطور؟

خوشبختانه بر اساس شایعه‎ای که از چین، تنها یک روز قبل از معرفی این گوشی‎، شنیده می‎شود برای این سوال نیز پاسخی فراهم شده است. طبق گفته‎ی یکی از کاربران شبکه‎ی اجتماعی Weibo، گوشی V20 ال‎جی بایستی دارای یک نمایشگر اصلی 5.7 اینچی با دقت QHD، یک سیستم دوربین دوگانه‎ی 16 مگاپیکسلی در پشت، چیپست اسنپ‎دراگون 820 کوالکام، 4 گیگابایت رم و باتری بزرگی با گنجایش 4000 میلی‎آمپر ساعت باشد.

آن‎‏طور که قبلا شرکت گوگل اعلام کرده بود، V20 از همان روز اول دارای سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود تا اولین گوشی‎هوشمند دارای این افتخار باشد. ما هم‎چنین انتظار یک نمایشگر ثانویه‎ی کوچک در بالای نمایشگر اصلی هستیم، مشابه با چیزی که بخشی از گوشی V10 ال‎جی، یعنی نسل قبلی V20، به شمار می‎رفت.

البته باید اشاره داشت باید به این صحبت‎ها با دیده‎ی اندکی شک نگریست چون هنوز تایید رسمی نشده‎اند. ولی خوب خبرهای خوب این است که تا معرفی رسمی این گوشی کمتر از 24 ساعت فاصله است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال