گوشی‎های LG V30 و گلکسی S8 از پلت‎فرم دی‎دریم گوگل پشتیبانی می‎کنند

در بین اخبار متعددی که شرکت گوگل در کنفرانس I/O خود اعلام کرد، آن‎ها زمانی را به انجام کاری غیرعادی اختصاص دادند. به عبارت دیگر آن‎ها یکی از جزئیات سخت‎افزاری یک گوشی‎هوشمند در پیش رو را اعلام کردند. صحبت از گوشی LG V30 و نمایشگر لمسی اولد شایعه شده است که حالا با قطعیت بیشتری […]

در بین اخبار متعددی که شرکت گوگل در کنفرانس I/O خود اعلام کرد، آن‎ها زمانی را به انجام کاری غیرعادی اختصاص دادند. به عبارت دیگر آن‎ها یکی از جزئیات سخت‎افزاری یک گوشی‎هوشمند در پیش رو را اعلام کردند. صحبت از گوشی LG V30 و نمایشگر لمسی اولد شایعه شده است که حالا با قطعیت بیشتری آن را می‎توان تایید کرد.

علت این است که گوگل از این حقیقت پرده برداشت که “گوشی‎هوشمند پرچم‎دار بعدی ال‎جی” از پلت‎فرم واقعیت‎مجازی دی‎دریم پشتیبانی کند. و با آن‎که مشخصات واقعیت‎مجازی دی‎دریم مستقیما چیزی در رابطه با فناوری نمایشگر نشان نمی‎دهد، اما با توجه به حداکثر تاخیری که آن اجازه می‎دهد به طور کلی متوجه می‎شویم که هیچ گوشی با یک پنل ال‎‎سی‎دی نمی‎تواند با استانداردهای دی‎دریم مورد تایید قرار گیرد.

بنابراین، این فرضیات برای ما شکل گرفته است: گوشی ممتاز بعدی ال‎جی نسل بعدی V20 خواهد بود که پاییز سال گذشته تحت عنوان V20 به بازار آمد و به جای یک پنل ال‎سی‎دی یک نمایشگر اولد خواهد داشت تا بنابراین پشتیبانی از Daydream VR امکان‎پذیر شود. این اقدام به معنای بازگشت ال‎جی به استفاده از نمایشگرهای اولد برای حداقل دستگاه‎‎های خود خواهد بود، بعد از آن‎که این شرکت با عدم ادامه دادن سری گوشی‎های G Flex تصمیم به رها کردن این فناوری گرفت.

گوگل هم‎چنین اعلام کرد که دو گوشی Galaxy S8 و +S8 سامسونگ در تاریخی “از تابستان امسال” نیز از دی‎دریم پشتیبانی می‎کنند، اما هم‎چنان مشخص نیست که چرا این دو گوشی از روز اول با چنین قابلیتی مجهز نشدند. در هر صورت، به نظر می‎رسد که طرح واقعیت‎مجازی د‎ی‎دریم امسال با پویایی بیشتری همراه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال