عرضه Watch Style و Watch Sport ال‌جی آغاز شد

اوایل هفته‎ی پیش شاهد این بودیم که گوگل سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 را عرضه و به دنبال آن شرکت ال‎جی نیز از ساعت‎های هوشمند Watch Style و Watch Sport خود رونمایی کرد تا اولین شرکت استفاده کننده از این سیستم‎عامل باشد. حالا تنها چند روز پس از معرفی این گجت‎ها عرضه‎ی آن‎ها به بازار آغاز […]

اوایل هفته‎ی پیش شاهد این بودیم که گوگل سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 را عرضه و به دنبال آن شرکت ال‎جی نیز از ساعت‎های هوشمند Watch Style و Watch Sport خود رونمایی کرد تا اولین شرکت استفاده کننده از این سیستم‎عامل باشد. حالا تنها چند روز پس از معرفی این گجت‎ها عرضه‎ی آن‎ها به بازار آغاز شده است.

از آخرین مرتبه‎ای که یکی از شرکای تجاری گوگل ساعت‎‎هوشمند جدیدی با سیستم‎عامل Android Wear عرضه کرده است، مدتی می‎گذرد. گوگل و ال‎جی با همکاری یکدیگر این دستگاه‎ها را ساخته‎اند و آن‌طور که به نظر می‌رسد هدف اصلی تنها مطرح کردن سیستم‎عامل گوگل بوده است چون در بخش طراحی و عملکرد این ساعت‎ها ویژگی خاصی را مشاهده نمی‎کنیم.

LG Watch Style مخصوص کاربرانی است که به دنبال یک ساعت‎هوشمند معمولی هستند. این ساعت با قیمت 249 دلاری خود نسبت به مدل دیگر ارزان‎تر بوده و با توجه به عدم پشتیبانی از شبکه‎ی LTE و NFC قابلیت‎های آن نیز محدودتر است. رنگ‎های تیتانیتومی و نقره‎ای این ساعت با قیمت 249 دلار عرضه می‎شوند و مدل رزگلد قیمتی برابر با 279 خواهد داشت که در حال حاضر امکان خرید از گوگل‎استور برای علاقه‌مندان وجود دارد

LG Watch Sport با توجه به داشتن قابلیت‎های بیشتر قیمت بالاتری نیز دارد. به عنوان مثال، از جی‎پی‎اس، NFC و LTE پشتیبانی می‎کند و در رنگ‎های آبی تیره و تیتانیومی با قیمت 349 دلار در گوگل‎استور عرضه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال