عرضه ال جی وینگ با نمایش چرخان تا دو روز آینده

ال‌جی اعلام کرد گوشی هوشمند Wing مربوط به این شرکت با پنل های چرخان طی دو روز آینده رونمایی خواهد شد. این موبایل از دو نمایشگر به هم متصل به صورت چرخان تشکیل شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نمایشگرهای چرخان ال جی وینگ علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. […]

ال‌جی اعلام کرد گوشی هوشمند Wing مربوط به این شرکت با پنل های چرخان طی دو روز آینده رونمایی خواهد شد. این موبایل از دو نمایشگر به هم متصل به صورت چرخان تشکیل شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نمایشگرهای چرخان ال جی وینگ علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. تاکنون زمان انتشار گوشی هوشمند وینگ به طور رسمی تایید نشده بود، اما اکنون ال جی اعلام کرده است این محصول را به طور رسمی در روز دوشنبه معرفی خواهد کرد.

ال جی وینگ از دو نمایشگر افقی و عمودی تشکیل شده که می‌توانند به صورت چرخان و هر کدام از آنها به صورت افقی و عمودی مورد استفاده قرار گیرند. مکانیزم خاص استفاده شده در این گوشی قابل قیاس با گوشی های تاشو نیست و انتظار می رود به دلیل طراحی خاص این گوشی کارایی بالایی نیز داشته باشد.

 نمایشگر دوم در این گوشی می‌تواند به طور جداگانه برای یک اپ دیگر مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال نمایشگر اصلی برای ناوبری و کنترل ویدئو و صفحه نمایش دوم برای پخش موزیک استفاده شود. نمایشگر اصلی این گوشی ۶.۸ اینچ و صفحه نمایش دوم آن ۴ اینچ خواهد بود. چیپست آن از نوع اسنپدراگون 765G و همچنین از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی نیز بر روی پنل پشتی و ۶۴ مگاپیکسل است. احتمالاً ال‌جی این گوشی را با قیمت هزار دلار وارد بازار خواهد کرد که قیمت آن با توجه به ویژگی های این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال