مشخصات گوشی ایکس فست ال‌جی فاش شد

بر اساس شایعات جدید منتشر شده شرکت ال‌جی قصد دارد طی چند هفته‌ آینده، گوشی‌ هوشمند دیگری از سری ایکس خود را معرفی کند. احتمالا این محصول از پردازنده اسنپدراگون 808 کوالکام بهره خواهد برد و میزان حافظه رم آن نیز برابر با 3 گیگابایت خواهد بود. گر چه در حال حاضر ال‌جی از نظر میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بین […]

بر اساس شایعات جدید منتشر شده شرکت ال‌جی قصد دارد طی چند هفته‌ آینده، گوشی‌ هوشمند دیگری از سری ایکس خود را معرفی کند. احتمالا این محصول از پردازنده اسنپدراگون 808 کوالکام بهره خواهد برد و میزان حافظه رم آن نیز برابر با 3 گیگابایت خواهد بود. گر چه در حال حاضر ال‌جی از نظر میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بین رتبه‌های نخست این حوزه جایگاهی ندارد و سهم بازار این شرکت در بخش فروش موبایل در حد کمپانی‌های صدر نشین نیست، اما هیچ جای شکی نیست که ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های عرضه کننده تکنولوژی جهان به شمار آمده و در واقع این کمپانی، محصولات و خدمات بسیاری برای ارائه به مشتریان خود دارد. در سال میلادی جاری، این شرکت کره‌ای چندین محصول جدید را معرفی کرد که یکی از آنها گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی 5 (LG G5) بود. علاوه بر جی5، این کمپانی محصولات دیگری مثل دستگاه‌های سری ایکس را نیز رونمایی کرده است. ال‌جی در سال جاری گوشی‌های هوشمند مختلفی مثل ایکس استایل، ایکس پاور، ایکس مکس، ایکس 5 و ایکس اسکین را به طور رسمی معرفی کرده و از طرفی به تازگی به نظر می‌رسد که به زودی محصول جدید دیگری از سری ایکس توسط این شرکت معرفی خواهد شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت ال‌جی احتمالا گوشی‌هوشمند جدیدی که ال‌جی ایکس فست (LG X Fast) نام دارد را طی چند هفته‌ی آینده معرفی خواهد کرد. این گوشی‌ هوشمند از فریمی فلزی بهره‌مند خواهد بود و جنس بدنه‌ آن نیز پلی‌کربنات (پلاستیک) است. محصول مورد نظر بر اساس گزارش‌های یاد شده، از یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و میزان حافظه رم در نظر گرفته شده برای آن نیز معادل 3 گیگابایت اعلام شده است. میزان حافظه داخلی پیشفرض این محصول نیز 32 گیگابایت است که البته می‌توان این میزان را با کارت حافظه‌ جانبی میکرو اس‌دی افزایش داد. تراشه موجود در گوشی هوشمند ایکس فست ال‌جی نیز اسنپدراگون 808 کوالکام خواهد بود. این چیپ پردازشی از نوع 64 بیتی بوده و شامل شش هسته‌  در بخش CPU است. ال‌جی پیش از این نیز از پردازنده یاد شده در گوشی‌هوشمند جی 4  و نیز وی 10 خود استفاده کرده بود. سیستم‌ عامل پیش‌فرض دستگاه یاد شده نیز نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو خواهد بود و اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، این نسخه از سیستم‌ عامل به رابط کاربری انحصاری ال‌جی نیز مجهز می‌شود.

حسگر مربوط به دوربین اصلی گوشی‌ هوشمند ایکس فست ال‌جی، که در پشت دستگاه جای گرفته، 12.3 مگاپیکسلی بوده و این در حالی است که دوربین جلویی دستگاه 8 مگاپیکسلی است. این گوشی‌هوشمند دو سیم کارته بوده و از شبکه‌های پرسرعت 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیتی 3000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که البته این باتری قابل تعویض خواهد بود. ابعاد دقیق گوشی‌ هوشمند LG X Fast هم 149.1 در 76.5 در 8.9 میلی‌متر اعلام شده و وزن آن نیز 159 گرم خواهد بود.

اگر نگاهی به تصویر بالا بیندازید، می‌توانید به سادگی ظاهر کلی گوشی‌ هوشمند LG X Fast را مشاهده نمایید. ال‌جی دوباره تصمیم گرفته تا از کلید‌های فیزیکی در بخش خلفی محصول خود بهره ببرد و دو دکمه‌ی پاور و قفل گوشی و نیز کلیدهای کنترل صدا در بخش پشتی گوشی‌ هوشمند مزبور جای گرفته‌اند. از طرفی می‌توان یک فلاش LED را نیز در تصویر یاد شده مشاهده کرد و همان طور که می‌بینید، بلندگوی دستگاه نیز در بخش پشتی آن قرار داده شده است. بد نیست بدانید علاوه بر این محصول، ال‌جی تصمیم دارد تا گوشی‌ هوشمند دیگری به نام LG V20 را نیز در تاریخ 6 سپتامبر به صورت رسمی به معرفی کرده و به بازار عرضه نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال