تیزر رسمی ال‌جی برای گوشی‌های X mach و X max انتشار یافت

به احتمال بسیار زیاد در ماه ژوئن شرکت ال‌جی از دو گوشی جدید با نام‌های X mach و  X max رونمایی به عمل خواهد آورد. تا به آن تاریخ این شرکت دو ویدئو از این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است که تصور بهتری از آنها در اختیار ما خواهد گذاشت. در یکی از این ویدئو مشاهده […]

به احتمال بسیار زیاد در ماه ژوئن شرکت ال‌جی از دو گوشی جدید با نام‌های X mach و  X max رونمایی به عمل خواهد آورد. تا به آن تاریخ این شرکت دو ویدئو از این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است که تصور بهتری از آنها در اختیار ما خواهد گذاشت.

در یکی از این ویدئو مشاهده می‌شود که گوشی هوشمند X mach ال‌جی از استاندارد Cat. 9 3CA قابلیت LTE پشتیبانی خواهد کرد. این به آن معنا خواهد بود که این گوشی می‌تواند به صورت تئوری و بر روی کاغذ از سرعت دانلود 400 مگابیت بر ثانیه برخوردار باشد. این گوشی از یک تراشه شش هسته از شرکت کوالکام استفاده کرده و دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت Quad HD خواهد بود. در بخش پشتی این گوشی یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت قرار خواهد گرفت.

ویدئو دوم مربوط به گوشی X max ال‌جی می‌شود. این محصول گوشی هوشمندی با ابعاد بزرگ بوده و از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود. برخلاف مدل قبلی این گوشی از مشخصات فنی ضعیف‌تری استفاده خواهد کرد. در واقه نمایشگری این گوشی دارای دقت اچ‌دی بوده و از سویی دیگر از تراشه‌ای چهار هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم این گوشی برابر با دو گیگابایت خواهد بود. در نهایت باید گفت که این گوشی شباهت بسیار زیادی به X5 ال‌جی داشته که اوایل ماه میلادی جاری در کره جنوبی از آن رونمایی به عمل آمد.

شرکت ال‌جی هنوز به طور رسمی تمامی مشخصات فنی دو گوشی X mach و X max را منتشر نکرده است اما در هر صورت می‌دانیم که این دو گوشی به احتمال بسیار زیاد به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهند کرد.

یکی از گوشی‌های سری ایکس شرکت ال‌جی با نام X power که برای منطقه امریکای شمالی طراحی شده است فعلا در کانادا قابل دسترس است. در صورت درز اطلاعات بیشتر در مورد سری گوشی های ایکس ال‌جی شما را بی‌خبر نخواهیم گذاشت.

[aparat]http://www.aparat.com/v/FZO94[/aparat]

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/nEBPj[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال