گوشی X Power 2 ال‌جی با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و قیمت 256 دلار به‌زودی از راه می‌رسد

یکی از بهترین گوشی‎های هوشمند میان‎رده‎ی معرفی شده توسط ال‎جی در کنفرانس جهانی موبایل 2017، گوشی X Power 2 است که به احتمال زیاد در خردادماه به بازار خواهد می‎آید. با آن‎که این دستگاه وارد بازار جهانی می‎شود، ولی ابتدا کاربران کره‎جنوبی قادر به استفاده از آن هستند. نشریه‎ی The Korean گزارش می‎دهد که ال‎جی […]

یکی از بهترین گوشی‎های هوشمند میان‎رده‎ی معرفی شده توسط ال‎جی در کنفرانس جهانی موبایل 2017، گوشی X Power 2 است که به احتمال زیاد در خردادماه به بازار خواهد می‎آید. با آن‎که این دستگاه وارد بازار جهانی می‎شود، ولی ابتدا کاربران کره‎جنوبی قادر به استفاده از آن هستند.

نشریه‎ی The Korean گزارش می‎دهد که ال‎جی تصمیم گرفته است در اواسط خردادماه گوشی X Power 2 را در این کشور معرفی کند. تمامی اپراتورهای مهم کره‎جنوبی این گوشی‎هوشمند را با قیمتی در حدود 265 دلار می‎فروشند.

ظاهرا، ال‎جی می‎خواهد نظر کاربران را در خصوص باتری این گوشی پیش از عرضه‎ی آن در سایر کشورها بپرسد. ویژگی ممتاز گوشی LG X Power 2 باتری بزرگ 4500 میلی‎آمپرساعتی و هم‎چنین از همان ابتدا بهره‎مندی از سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا است. براساس گفته‎ی ال‎جی، مشتریان قادر خواهند بود از این گوشی به مدت یک هفته‎ی کامل تنها با یک مرتبه شارژ کردن استفاده کنند.

علاوه بر این، این شرکت کره‎ای ادعا می‎کند که باتری این گوشی برای 15 ساعت پخش ویدئو یا 18 ساعت گردش در اینترنت می‎تواند دوام آورد.

LG X Power 2 یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (720p) دارد. این گوشی مجهز به چیپست هشت هسته‎ای MT6750 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی است.

دوربین پشتی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت “تاخیر صفر شاتر دوربین” است که به کاربر اجازه می‎دهد به دنبال فشار دکمه‎ی دوربین فورا تصویرهای مورد نظر خود را بگیرد. هم‎چنین، دوربین جلو مجهز به فلاش ال‎ای‎دی تخصصی برای گرفتن بهتر تصاویر سلفی در محیط‎های با نور کم است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال