گوشی LG X power2 معرفی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی

ال‎جی گوشی‎هوشمند جدیدی به اسم X power2 معرفی کرده است که نسل بعدی X power به شمار می‎رود. این دستگاه مجهز به یک چیپست هشت هسته‎ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است و در دو مدل با مقدار رم متفاوت 1.5 و 2 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 گیگابایت […]

ال‎جی گوشی‎هوشمند جدیدی به اسم X power2 معرفی کرده است که نسل بعدی X power به شمار می‎رود. این دستگاه مجهز به یک چیپست هشت هسته‎ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است و در دو مدل با مقدار رم متفاوت 1.5 و 2 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 گیگابایت عرضه می‎شود.

در بخش دوربین شاهد استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی هستیم. ابعاد این گوشی 154.7 در 78.1 در 8.4 میلی‎متر و وزن آن 164 گرم است. ال‎جی سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 را نصب کرده، باتری بزرگ با گنجایش 4500 میلی‎آمپرساعت و به همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است.

در بخش اتصالات از استاندارد وای‎فای (802.11 b, g, n) بلوتوث 4.2 و پورت یو‎اس‎بی 2.0 پشتیبانی می‎شود و LG X power2 به رنگ‎های مشکی، خاکستری، طلایی و آبی وارد بازار می‎شود. این شرکت کره‎ای قصد دارد گوشی جدید خود را در کنگره‎ جهانی موبایل به نمایش بگذارد.

ال‎جی در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسب عرضه‎ی این گوشی برگزار کرد اظهار داشت ” LG X power2از اواسط اسفندماه در کشورهای آمریکای لاتین و سپس بازارهای مهم ایالات‎متحده، اسیا، اروپا و سایر مناطق جغرافیایی عرضه و قیمت آن در همان موقع اعلام خواهد شد.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال