ال‌جی به دنبال فروش 10 میلیون نسخه از پرچمدار آینده‌ی خود

شرکت ال جی که تاکنون موفق به فروش 7 میلیون نسخه از پرچمدار فعلی خود شده است؛ قصد دارد با معرفی LG G4 فروش پرچمدار جدید خود را تا پایان سال میلادی به 10 میلیون نسخه برساند. LG G3 در سال گذشته و در ماه ژوئن به صورت رسمی عرضه شد و توانسته موفقیت‌هایی را برای این کمپانی کره‌ای به ارمغان بیاورد.

شرکت ال‌جی که پرچمدار فعلی خود را در ماه ژوئن سال گذشته معرفی کرد، تاکنون موفق به فروش 6 الی 7 میلیون نسخه از LG G3 شده است؛ قصد دارد با معرفی پرچمدار جدیدش LG G4، فروش این دستگاه را تا پایان سال 2015 میلادی به 10 میلیون نسخه برساند.

مدیران این کمپانی کره‌ای، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در رویداد MWC، هدف خود را فروش 10 میلیونی LG G4 اعلام کردند. آن‌ها قصد دارند با تلاش بیشتری در آمریکا، اروپا و کره‌ی جنوبی به فروش حداکثری جدیدترین پرچمدار خود بپردازند و این مناطق، نقاط اصلی برای کسب این هدف می‌باشد.

براساس شایعات موجود در فضای وب، جی4 با داشتن سنسور اثر انگشت، خواهد توانست اپراتور‌های تلفن همراه را در اروپا تحت تاثیر خود قرار دهد و همین مسئله به فروش گوشی کمک بسیاری خواهد کرد. انتظار می‌رود پرچمدار جدید ال جی در ماه ژوئن (حدود 3 ماه دیگر) به صورت رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال