ال‌جی زمان عرضه جهانی گوشی‌هوشمند Zero خود را اعلام کرد

شرکت بزرگ و کره‌ای تبار ال‌جی، زمان عرضه جهانی اولین گوشی‌هوشمند فلزی خود موسوم به Zero را اعلام کرد. بنا به گفته‌های این شرکت، این گوشی میان‌رده قرار است همین هفته در کشور تایوان رونمایی شده و به دنبال آن در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه شود. بر اساس گزارشات رسیده، ال‌جی هیچ […]

شرکت بزرگ و کره‌ای تبار ال‌جی، زمان عرضه جهانی اولین گوشی‌هوشمند فلزی خود موسوم به Zero را اعلام کرد. بنا به گفته‌های این شرکت، این گوشی میان‌رده قرار است همین هفته در کشور تایوان رونمایی شده و به دنبال آن در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه شود.

بر اساس گزارشات رسیده، ال‌جی هیچ اطلاعات و جزئیاتی را پیرامون قیمت این گوشی جدید و اپراتورهای مخابراتی که فروش آن را بر عهده خواهند داشت، عنوان نکرده و حتی بازه زمانی دقیقی را برای عرضه آن به بازارهای جهانی پس از رونمایی در تایوان اعلام نکرده است.

برای آن دسته از مخاطبانی که در مورد این گوشی مطلع نیستند باید اعلام کنیم که این گوشی پیش از این حدود 3 ماه پیش در کره جنوبی رونمایی شده بود که البته در آنجا نام Class را با خود یدک می‌کشید و خبری از نام Zero نبود. ال‌جی قیمت این گوشی را در کره جنوبی چیزی در حدود 340 دلار اعلام کرده بود که چندی بعد، در اوایل ماه گذشته میلادی، نام این گوشی در لیست گوشی‌های سایت کشور ایتالیای ال‌جی با قیمت 320 دلار مشاهده شد.

گفتنی است انتظار می‌رود Zero در آمریکا توسط اپراتور مخابراتی AT&T عرضه شود که البته هنوز هیچ تأییدیه رسمی توسط ال‌جی در این رابطه منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال