بلند گوهای کم حجم ال جی بصورت نامرئی در خودرو قرار می گیرند

شرکت ال جی نوعی بلندگوی خودرو ساخته است که به دلیل حجم کم می تواند در قسمت های مختلف ماشین جاسازی شود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلندگوهای ارتعاشی ال جی به نوعی نامرئی محسوب می شوند. با قرارگیری آن در در خودروها صدای سه بعدی بصورت همه جانبه در خودرو پخش […]

شرکت ال جی نوعی بلندگوی خودرو ساخته است که به دلیل حجم کم می تواند در قسمت های مختلف ماشین جاسازی شود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلندگوهای ارتعاشی ال جی به نوعی نامرئی محسوب می شوند. با قرارگیری آن در در خودروها صدای سه بعدی بصورت همه جانبه در خودرو پخش خواهد شد.این فناوری جایگزین مناسبی برای سیستم های صوتی حجیم کنونی است.

یئو چون هو از شرکت ال جی دیسپلی در این باره میگوید: ما با استفاده از فناوری های خود توانستیم بلندگوهای سنگین رایج را با هدف استفاده بهینه از فضا به یک دستگاه پخش نامرئی با کیفیت بالا تبدیل کنیم که می تواند یک تجربه صوتی جدید را به کاربر ارائه کند.

دستگاه ساخته شده در ابعاد ۱۵۰ در ۹۰ میلی متر است و ال جی برای ساخت آن با یک شرکت صوتی ناشناس همکاری داشته است. ضخامت این بلندگو ۲.۵ میلیمتر است و تنها ۴۰ کرم وزن دارد که نسبت به بلندگوهای کنونی حدود ۷۰ درصد سبک تر است. فناوری بکار رفته در این بلندگو به جای سیم پیچ و اهنربا، فناوری محرک و ارتعاش پنل ها است که یک تجربه صدای همه جانبه و سه بعدی را ارائه می کند.

طبق اعلام شرکت سازنده این دستگاه می تواند در بخش های مختلف ماشین مانند داشبورد، سقف، ستون و پشت صندلی قرار داده شده و صدای آن در کل فضا پخش شود. با استفاده از این بلندگو فضای بیشتری برای خودروسازان ایجاد میشود که می توانند از آن برای موارد دیگر استفاده کنند. این فناوری نیمه اول سال آینده میلادی بصورت تجاری عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال