این تلویزیون جدید ال‌جی می‌تواند پشه‌ها را دور کند!

سال گذشته، پایتخت هند، دهلی نو، نزدیک به 16 هزار مورد تب دنگی را ثبت کرد، که در سال‎های اخیر بالاترین رقم بوده است. عامل این بیماری پشه‎هایی هستند، که در مناطقی که مدیریت زباله نبوده و آب راکد وجود دارد به چشم می‎خورند. از آن‌جا که این امر در کشورهای توسعه‎یافته متداول است؛ پشه‎ها ویروس […]

سال گذشته، پایتخت هند، دهلی نو، نزدیک به 16 هزار مورد تب دنگی را ثبت کرد، که در سال‎های اخیر بالاترین رقم بوده است. عامل این بیماری پشه‎هایی هستند، که در مناطقی که مدیریت زباله نبوده و آب راکد وجود دارد به چشم می‎خورند. از آن‌جا که این امر در کشورهای توسعه‎یافته متداول است؛ پشه‎ها ویروس ترسناک این بیماری‎ را به سرعت با تکثیر خود پخش می‎کنند.

شرکت ال‎جی امیدوار است به مشتریان خود با ساخت نسل جدیدی از تلویزیون‎های ال‎سی‎دی کمک کند، تلویزیون‎هایی که یک نوع فناوری دافع پشه در خود دارند. این ایده‎ آن‌گونه هم که به نظر می‌رسد عجیب و غریب نیست.

این شرکت اظهار کرده است که “تلویزیون ال‎جی دافع پشه، مجهز به یک دستگاه اولترا سونیک است که به دنبال فعال‎شدن، از فناوری امواج صدا برای دور شدن پشه‎ها بدون انتشار هرگونه اشعه‎ی مضر، استفاده می‎کند.”

این فناوری دافع حشرات شامل استفاده از مواد شیمیایی نمی‎شود، یعنی چیزی برای تعویض به چشم نخواهد خورد. ال‎جی اضافه می‎کند که این تلویزیون برای کار کردن سیستم دافع پشه‎ی خود حتی نیاز به زدن دوشاخه به پریز برق ندارد. گفتنی است تلویزیون‎های جدید ال‌جی در کشور هند طراحی و ساخته می‎شوند.

این فناوری چیز جدیدی نیست و خود شرکت ال‎جی پیش از این نیز از آن در تعدادی از محصولات تهویه‎ی هوا در سال 2014 استفاده کرده است. با آن‎که شهرهای هند به طور دائم در حال مبارزه با مشکلات مربوط به مدیریت زباله و سلامت عمومی هستند، شهروندان این کشور برای سالم‎ و در امان ماندن از بیماری به هر نوع کمکی نیاز دارند.

قیمت این تلویزیون برای یک مدل 80 سانتی‎متری 26900 روپیه (400 دلار) بوده و تا 47500 روپیه (707 دلار) برای مدل 108 سانتی‎متری خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال