پرچم‎دارهای پس از G6 نیز مجهز به نمایشگر FullVision خواهند بود

گوشی LG G6 که هفته‎ی گذشته وارد بازار کره‎جنوبی شد، نمایشگری دارد شبیه آن قبلا نبوده است. این نمایشگر با نام FullVision، یک پنل‎نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن بی‎نظیر 1440 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. این نمایشگر هم‎چنین گوشه‎های گرد دارد و اطراف آن حواشی بسیار اندکی دیده می‎شود تا G6 جمع‎وجورترین گوشی […]

گوشی LG G6 که هفته‎ی گذشته وارد بازار کره‎جنوبی شد، نمایشگری دارد شبیه آن قبلا نبوده است. این نمایشگر با نام FullVision، یک پنل‎نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن بی‎نظیر 1440 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. این نمایشگر هم‎چنین گوشه‎های گرد دارد و اطراف آن حواشی بسیار اندکی دیده می‎شود تا G6 جمع‎وجورترین گوشی 5.7 اینچی تا به امروز باشد.

اگر از این نمایشگر جدید خوشتان آمده است ولی به طور کلی تحت تاثیر خود گوشی G6 قرار نگر‏‎فته‎اید، شاید بهتر است برای نسل بعدی پرچم‎دارهای شرکت ال‎جی صبر کنید چون تقریبا به یقین می‎توان گفت که آن‎ها نیز به نمایشگرهای FullVision مجهز خواهند بود.

اوایل ماه جاری میلادی، شرکت ال‎جی لوگوی FullVision را به شکل یک علامت‎تجاری در آورد و در کشورهای آمریکا، قاره‎ی اروپا و کره‎جنوبی آن را ثبت کرد. با توجه به این اقدام، می‎توانیم متوجه شویم که این شرکت کره‎ای اهداف بلندمدتی برای برند FullVision خود دارد که به منظور “بالا بردن آگاهی” از مزایای نمایشگرهایی با نسبت‎های تصویر 18:9 با حواشی بسیار اندکی که دارد، استفاده خواهد شد. حال این شرکت مستقیما اعلام نکرده است که نسل بعدی دستگاه‎های آن‎ها از چنین نمایشگرهایی استفاده خواهند کرد، ولی یقینا این اقدام در راستای همین هدف است.

البته، ما انتظار نداریم که پرچم‎دارهای بعدی ال‎جی دقیقا نمایشگری مشابه با G6 داشته باشند اما مشخصه‎های آن‎ها بایستی مشابه باشد، یعنی نسبت تصویر 18:9 و لبه‎های زیبای گرد اطراف نمایشگر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال