تبلت G Pad X 8.0 ال‌جی رسما رونمایی شد

در فروردین ماه امسال بود که حساب کاربری معروف evleaks در توئیتر، خبر از معرفی تبلت جدیدی از سوی شرکت ال‌جی موسوم به G Pad X 8.0 در اردیبهشت ماه داد و بر این باور بود که این تبلت را اپراتور مطرح T-Mobile آمریکا معرفی خواهد کرد. باوجود تاخیر نسبتا کوتاهی که پیش آمد، حساب کاربری evleaks […]

در فروردین ماه امسال بود که حساب کاربری معروف evleaks در توئیتر، خبر از معرفی تبلت جدیدی از سوی شرکت ال‌جی موسوم به G Pad X 8.0 در اردیبهشت ماه داد و بر این باور بود که این تبلت را اپراتور مطرح T-Mobile آمریکا معرفی خواهد کرد. باوجود تاخیر نسبتا کوتاهی که پیش آمد، حساب کاربری evleaks بار دیگر درست حدس زده؛ چراکه این تبلت توسط همین اپراتور و شرکت‌ال‌جی امروز به صورت رسمی رونمایی شد.

تبلت G Pad X 8.0 ال‌جی دارای نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل بوده که در زیر این نمایشگر، هشت هسته‌ی پردازنده‌ی 1.5 گیگاهرتزی با چیپست اسنپ‌دراگون گنجانده شده و 2 گیگابایت رم هم در کنار آن قرار گرفته است. 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای هر دو دوربین اصلی و جلو و در نهایت اندروید مارشمالو از دیگر مشخصات تبلت تازه‌وارد شرکت ال‌جی می‌توان نام برد.

ال‌جی قیمت 240 دلار را برای این تبلت در نظر گرفته و هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت به جز اپراتور T-Mobile و کشور آمریکا، در مناطق دیگر هم عرضه می‌شود یا خیر. ال‌جی در این خصوص اطلاعات جدیدی را منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال