جاروبرقی ایستاده ال‌جی با بازدهی شارژ 80 دقیقه‌ای در CES

جاروبرقی ایستاده‌ی جدید شرکت ال‌جی امروز با امکانات جذاب و هیجان انگیز در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این جاروبرقی موتوری بسیار پرقدرت دارد که بنابر ادعای LG، این موتور 16 برابر سرعت بیشتری از موتور هواپیماها دارد. این دستگاه همچنین، دارای دو باتری قابل تعویض و دسته‌ای تلسکوپی برای استفاده‌ی آسان‌تر در گوشه‌ها می‌باشد. […]

جاروبرقی ایستاده‌ی جدید شرکت ال‌جی امروز با امکانات جذاب و هیجان انگیز در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این جاروبرقی موتوری بسیار پرقدرت دارد که بنابر ادعای LG، این موتور 16 برابر سرعت بیشتری از موتور هواپیماها دارد. این دستگاه همچنین، دارای دو باتری قابل تعویض و دسته‌ای تلسکوپی برای استفاده‌ی آسان‌تر در گوشه‌ها می‌باشد.

این جاروبرقی همچنین امکانات دیگری شامل امکانات زیر نیز می‌باشد:

سیستم فیلتر پنچ‌گانه HEPA
مکش قدرتمند 140AW
Axial Turbo Cyclone برای جذاب گردوخاک
رول Anti-tangle برای جلوگیری از پیچ خوردن مواد در جاروبرقی
همه‌ی موارد ذکر شده در بالا بیشتر تفننی هستند. این جاروبرقی با یکبار شارژ کامل، 80 دقیقه بازدهی خواهد داشت. البته هنوز این جاروبرقی به مرحله‌ی عرضه عمومی و انجام آزمایش‌ها بروی آن نرسیده است ولی اگر بتواند در این مدت 80 دقیقه‌ای به‌صورت کامل محیط را تمیز کند، LG قدمی بزرگ در این زمینه برداشته است. موارد ذکر شده در امکانات این دستگاه چندان قانع کننده نیستند و باید تا زمان عرضه‌ی آن‌ها برای راستی آزمایی آن منتظر ماند.

LG همچنین اعلام کرده است که جاروبرقی CordZero Canister Vacuum به‌زودی در آمریکا عرضه خواهد شد. برای فهمیدن قیمت این دستگاه باید تا چند روز آینده منتظر بمانیم؛ چراکه در این مراسم حرفی از قیمت این دستگاه به میان نیامد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال