فبلت Stylo 3 ال‌جی برای معرفی در CES آماده است

گلگسی نوت 7 با اتفاقاتی که پس از عرضه‌ی آن رخ داد، برای همیشه به تاریخ پیوست. ولی اگر یک نفر فبلتی با قلم استایلوس بخواهد باید چه کند؟ شاید راه حل در LG Stylo 3 باشد. این دستگاه جذاب‌ترین دستگاه میان‌رده‌ای بود که شرکت LG آن را پیش از  مراسم CES معرفی کرده است. نام  MediaTek هماکنون چندان […]

گلگسی نوت 7 با اتفاقاتی که پس از عرضه‌ی آن رخ داد، برای همیشه به تاریخ پیوست. ولی اگر یک نفر فبلتی با قلم استایلوس بخواهد باید چه کند؟ شاید راه حل در LG Stylo 3 باشد. این دستگاه جذاب‌ترین دستگاه میان‌رده‌ای بود که شرکت LG آن را پیش از  مراسم CES معرفی کرده است.

نام  MediaTek هماکنون چندان در آمریکا شناخته شده نیست ولی شرکت LG برای ساخت گوشی Stylo 3 از یکی از چیپ های هشت هسته‌ای این شرکت استفاده کرده است. سه گیگابایت حافظه‌ی رم نیز پردازنده‌ی این دستگاه را همراهی می‌کند. به‌صورت پیش فرض بروی دستگاه اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری +UX 5.0 نصب شده است که این رابط کاربری، سبک‌ترین رابط کاربری است که LG تاکنون برای دستگاه‌های خود عرضه کرده است. در نگاه اول به رابط کاربری این دستگاه متوجه شباهت زیاد آن با LG V20 خواهید شد. هرچند که عملکرد سخت‌افزاری این دو دستگاه نیز چندان باهم تفاوتی ندارد. تغییر پشت سر هم صفحه‌ها، اجرای اپلیکیشنهای گوناگون، بالا و پایین کردن اسکرول مروگر و … همگی بسیار سریع و نرم انجام می‌شوند.

برای دوربین این دستگاه یک سنسور 13 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است که البته عملکرد آن می‌توانست بهتر باشد. تصاویر ثبت شده با دوربین این دستگاه در محیط‌هایی با نور مناسب بسیار خوب است و عکس‌ها رنگ‌هایی طبیعی با جزئیات بالا دارند. عملکرد دوربین این دستگاه در محیط‌هایی با نور زیاد می‌توانست بهتر باشد. هرچند که این مشکل در بسیاری از اسمارت‌فون‌ها وجود دارد. عملکرد دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این دستگاه اندکی بهتر بود و موفق به ثبت تصاویر با زاویه دید بالا و کیفیت بسیار خوبی شد. برای صفحه‌نمایش این دستگاه از یک صفحه 5.7 اینچی از نوع IPS LCD و با رزولوشن 1080p استفاده شده است.

و البته شاهد استایلوس نیز هستیم. درصورتی که پیش از این از دستگاه‌های سری نوت سامسونگ و قلم‌های آن‌ها استفاده کرده باشید، استفاده از قلم استایلوس حس بسیار بهتری را به شما منتقل خواهد کرد. زمانی که قلم را از جایگاه خود بیرون آورید، پنجره‌ای کوچک برای صفحه، نمایان خواهد شد که برخی از دسترسی‌های سریع را به شما پیشنهاد می‌دهد.

LG Stylo 3

LG Stylo 3

طراحی این گوشی در بخش لبه‌های آن بسیار خوب انجام شده است. به گونه‌ای که در نگاه اول متوجه وجود قلم نخواهید شد. چراکه لبه‌ی قلم و قاب پلاستیکی گوشی کاملاً باهم هم‌سطح شده‌اند و تشخیص آن نیاز به دقت بالایی دارد. بنابر این اگر عادت به گرفتن بخش بالایی گوشی خود را داشته باشید، هیچ مشکلی از این بابت در هنگام استفاده از این دستگاه نخواهید داشت. هرچند که برای بیرون آوردن قلم چندباری دچار مشکل شدیم. زمانی که قلم را بیرون می‌آورید، نوشتن با آن بروی صفحه نمایش بسیار لذت بخش است. با طراحی بهبودیافته‌ی این قلم و نازک‌تر شدن آن، در هنگام نوشتن بروی صفحه نمایش به‌وسیله ی آن دقیقاً حس نوشتن بروی کاغذ به شما منتقل خواهد شد.
هنوز قضاوت نهایی درمورد LG Stylo 3 کمی زود است ولی این دستگاه به نظر مناسب افرادی است که قصد نوشتن متن بروی دستگاه خود را دارند. تفاوت عملکرد و بازدهی سخت‌افزاری کمی میان این دستگاه و V20 وجود دارد. شاید نخواهید برای خرید یک پرچمدار گران‌قیمت حساب بانکی خود را خالی کنید. در این حالت، LG Stylo 3 احتمالاً انتخاب خوبی برای شما می‌باشد. البته هنوز به‌صورت رسمی قیمت این محصول اعلام نشده است ولی انتظار قیمت بالایی را برای آن نداریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال