کرونا نیز مانند سایر ویروس‌ها وارد ایران خواهد شد

محمد مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد اگر شخصی بدون علائم بیماری وارد کشور شد امکان انتقال آن به دیگران نیز وجود دارد. وزارت بهداشت اکنون کلیه کسانی که از مبداء چین به کشور وارد میشوند را به دو دسته تقسیم میکند. دسته اول کاملا سالم هستند و علائمی ندارند. […]

محمد مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد اگر شخصی بدون علائم بیماری وارد کشور شد امکان انتقال آن به دیگران نیز وجود دارد. وزارت بهداشت اکنون کلیه کسانی که از مبداء چین به کشور وارد میشوند را به دو دسته تقسیم میکند. دسته اول کاملا سالم هستند و علائمی ندارند. این افراد در صورت مشاهده علائم توسط شماره ای که وزارت بهداشت در اختیار آنها قرار میدهد، به آنها اطلاع می دهند. دسته دوم کسانی که با علائم سرماخوردگی وارد کشور میشوند، این افراد در منزل خواهند ماند و با دیگران در تماس نخواهند بود. وزارت بهداشت نیز بطور حضوری آنها را تحت نظر خواهد داشت. از این گروه تا بحال 6 مورد در کشور مشاهده شده که آزمایش همگی آنها منفی بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در مورد کلیپ هایی که در فضای مجازی منتشر میشود اعلام کرد که اینگونه علائم غیر معمول بوده و افراد مبتلا به این ویروس یکباره به زمین نخواهند افتاد. محمد مهدی گویا، در مورد ورود این ویروس به کشور گفت : این ویروس نیز مانند سایر کشورها وارد ایران خواهد شد و باید با راهنماای های درست نگذاریم تا این موضوع بزرگنمایی شود و مردم به وحشت بیافتند.

در این گونه موارد باید آوزش های عمومی در مورد این ویروس جدی گرفته شود. همچنین افراد مسن و بیماران قلبی و ریوی بیش از دیگران به مراقیت نیار دارند. این ویروس ممکن است حتی به وسیله پزشک نیز قابل شناسایی نباشد. غربالگری در فرودگاههای کشور با جدیت ادامه دارد و هنور تصمیمی برای محدود سازی پرواز به پین و یا بالعکس گرفته نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال