اپل همانند شیائومی از لنز ترکیبی در آیفون ۱۵ استفاده کرده است

خبرهای منتشر شده نشان می دهد آیفون ۱۵ مجهز به لنز ترکیبی است که در آن از شیشه و پلاستیک برای ساخت لنز استفاده شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر با حساب کاربری RGclouds در توییتر اعلام کرد آیفون ۱۵ دارای لنز ترکیبی ساخته شده از شیشه و پلاستیک […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهد آیفون ۱۵ مجهز به لنز ترکیبی است که در آن از شیشه و پلاستیک برای ساخت لنز استفاده شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر با حساب کاربری RGclouds در توییتر اعلام کرد آیفون ۱۵ دارای لنز ترکیبی ساخته شده از شیشه و پلاستیک است. هم.نین اپل در سال آینده در آیفون ۱۶ نیز تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. در این صورت آیفون ۱۵ اولین گوشی در جهان با لنز ترکیبی خواهد بود. پیش از این شیائومی نیز از چنین ویژگی ای در گوشی های خود استفاده کرده بود. اما آنها در وین عرضه شده بودند.

این منابع آگاه می گویند در این لنز یک المان شیشه و ۶ المان پلاستیک است. اپل در ایفون ۱۴ از یک لنز با ۷ المان پلاستیک استفاده کرده بود. گشودگی دیافراگم در آیفون ۱۵ نیز f/1.7 است که نسبت به مدل ۱۴ پرو کمی بزرگتر است. این گشودگی دیافراگم باعث جذب نور بیشتر توسط حسگر خواهد شد.

دیافراگم بزرگتر باعث جذب نور بیشتر توسط حسگر میشود. نور بیشتر نیز روی جزئیات تصویر و کیفیت نهایی تصویر موثر است.‌ این قابلیت در مکان هایی که شرایط نوری خوبی ندارند بسیار موثر است. نور بیشتر در این بخش سرعت شاتر را افزایش داده و عمق و میدان دید نیز بهتر میشود. در آیفون ۱۶ نیز از لنز ترکیبی ۸ المانی شیشه و پلاستیک استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال