سایت لینکدین 20 میلیون اکانت جعلی را حذف کرد

سایت لینکدین نیز مانند بسیاری از پلتفرم های دیگر، اقدام به حذف اکانت های جعلی کرده است. این پلتفرم که در حدود 645 میلیون عضو دارد، در تلاش است تا به طور کامل اکانت های جعلی را از بین ببرد و تا کنون موفق به حذف بیش از دو میلیون اکانت پیش از گزارش کاربران […]

سایت لینکدین نیز مانند بسیاری از پلتفرم های دیگر، اقدام به حذف اکانت های جعلی کرده است. این پلتفرم که در حدود 645 میلیون عضو دارد، در تلاش است تا به طور کامل اکانت های جعلی را از بین ببرد و تا کنون موفق به حذف بیش از دو میلیون اکانت پیش از گزارش کاربران و ایجاد محدودیت برای 67 هزار اکانت نیز پس از گزارش سایر کاربران شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، به طور کلی تا کنون بیش از 21.6 میلیون حساب کاربری جعلی در سایت لینکدین ایجاد شده است که مدیران این پلتفرم اجتماعی را بر آن داشته تا از ابتدای سال جاری میلادی به رسیدگی به آن ها بپردازند. ذکر این نکته قابل توجه است که لینکدین در ابتدای امر با استفاده از هوش مصنوعی از ساخت بسیاری از اکانت های جعلی جلوگیری می کند که شمار آن را می توان در حدود 19.5 میلیون اکانت دانست. یعنی در حدود 95 درصد از اکانت های جعلی، از ابتدا اجازه نمایش داده شدن را نداشته اند.

بر طبق گفته مدیران این پلتفرم، 98 درصد از اکانت ها به طور اتوماتیک و با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی حذف شده و حذف بقیه آن ها به صورت دستی انجام می شود. بسیاری از شبکه های اجتماعی از مبارزه با اکانت های جعلی می گویند که در این میان نام فیسبوک و اینستاگرام نیز دیده می شود. مثلا فیسبوک سه ماه پیش از حذف حدودا 3 میلیارد اکانت تقلبی خبر داد و اینستاگرام نیز در مسیر مبارزه با اکانت های تقلبی، تابستان سال گذشته با افزودن بخشی با نام About this Account، به پلتفرم خود به کاربران این مژده را می دهد که می توانند از واقعی یا تقلبی بودن یک اکانت از این طریق با خبر شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال