لینکدین از هوش مصنوعی برای ارسال ایمیل به کارفرما استفاده می کند

لینکدین قابلیت جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می کند که در آن کاربر می تواند با استفاده از هوش مصنوعی زایا نامه استخدام برای شرکت ها ارسال کند. در حال حاضر مشتریان پریمیوم این پلتفرم امکان استفاده از این قابلیت را دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی به […]

لینکدین قابلیت جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می کند که در آن کاربر می تواند با استفاده از هوش مصنوعی زایا نامه استخدام برای شرکت ها ارسال کند. در حال حاضر مشتریان پریمیوم این پلتفرم امکان استفاده از این قابلیت را دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی به بسیاری از قابلیت های مربوط به محصولات مایکروسافت اضافه شده است. در این بین شبکه اجتماعی لینکدین نیز در حال اضافه کردن ویژگی جدید است. با استفاده از ویژگی جدید کاربران می توانند برای استخدام به شرکت های مختلف ایمیل بفرستند.

از طریق ویژگی جدید کمک هوش مصنوعی طبق اطلاعات موجود در پروفایل کاربر، اطلاعات مربوط به استخدام شرکت ها، پروفایل مدیر مربوطه و توضیحات شغل استخدامی را در نظر گرفته و با کمک همه این اطلاعات یک متن شخصی سازی شده ایجاد می کند.

در مثالی که لینکدین از کارکرد این ویژگی منتشر کرده مشخص است که قابلیت جدید پیامی شبیه به نامه های پوششی ایجاد کرده و می توان این نامه را همراه با رزومه برای شرکت ها ارسال کرد. با این حال، لینکدین در هر بار استفاده نامه متفاوتی را ایجاد می کند. زیرا داده های ورودی با یکدیگر متفاوت است.

نکته مهم متنی است که لینکدین در پایین نامه نوشته است که به دلیل تولید این نامه با استفاده از هوش مصنوعی پیش از ارسال آن را بررسی و سپس ارسال کنید. بنابراین ابزارهایی مانند هوش مصنوعی نیز ممکن است اشتباه کند و این یک توصیه منطقی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال