تصاویر زنده Galaxy S8 سامسونگ منتشر شد

تا تاریخ اعلام شده برای رونمایی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ یعنی 10 فروردین‎ماه زمان زیادی نمانده است. تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی از این گوشی به بیرون درز یافته و حال یک شرکت قاب‎سازی در چین تصاویر زنده‎ای از پرچم‎دار بعدی سامسونگ منتشر کرده است. براساس این تصاویر ما می‎توانیم انتظار یک نمایشگر دو لبه […]

تا تاریخ اعلام شده برای رونمایی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ یعنی 10 فروردین‎ماه زمان زیادی نمانده است. تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی از این گوشی به بیرون درز یافته و حال یک شرکت قاب‎سازی در چین تصاویر زنده‎ای از پرچم‎دار بعدی سامسونگ منتشر کرده است.

براساس این تصاویر ما می‎توانیم انتظار یک نمایشگر دو لبه خمیده را داشته باشیم، در بالای پنل جلویی به اندازه‎ی کافی حسگر و دوربین و حتی یک اسکنر عنبیه چشم دیده می‎شود. در پایین ما درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری، پورت یو‎اس‎بی C و یک اسپیکر، احتمالا اسپیکری از شرکت هارمن، را شاهد هستیم.

جالب‎ترین بخش ماجرا وجود منوی زمینه‎ای است که در اینترفیس کاربری Grace UX دیده می‎شود. به نظر می‎رسد گوشی Galaxy S8 تجربه‎ کار با نمایشگر بدون حاشیه را به طور کامل مانند گوشی Mi Mix شیائومی در اختیار کاربر قرار نمی‎دهد ولی هنوز نسبت اندازه به نمایشگر چشم‎گیر است.

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در دو مدل 5.7/5.8 اینچی و یک مدل S8+ با نمایشگر 6.2 اینچی به بازار می‎آید. در قلب این گوشی چیپست اسنپ‎دراگون 835 و در پشت حسگراثرانگشت قرار می‎گیرد و یک دکمه‎ی اختصاصی برای هوش‌‎‎مصنوعی جدید سامسونگ یعنی Bixby نیز در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال