تصاویر جدیدی از یک گوشی بلک‌بری منتشر شد

تمامی هیاهویی که حول شرکت بلک‎بری شکل گرفته‎ است اکثرا مربوط به جدیدترین گوشی این شرکت یعنی بلک‎بری KEYone می‎شود که چند روز در کنگره جهانی موبایل رسما معرفی شد. حال امروز، چند تصویر جدید در اینترنت منتشر شده است که یک دستگاه رده‎پایین بلک‎بری را برای بازار گوشی‎های هوشمند اندونزی نشان می‎دهند. گوشی که […]

تمامی هیاهویی که حول شرکت بلک‎بری شکل گرفته‎ است اکثرا مربوط به جدیدترین گوشی این شرکت یعنی بلک‎بری KEYone می‎شود که چند روز در کنگره جهانی موبایل رسما معرفی شد. حال امروز، چند تصویر جدید در اینترنت منتشر شده است که یک دستگاه رده‎پایین بلک‎بری را برای بازار گوشی‎های هوشمند اندونزی نشان می‎دهند.

گوشی که در تصویر بالا مشاهده می‎کنید در واقع توسط شرکت TCL ساخته نشده است. با توجه به این‎که بلک‎بری در چند سال گذشته به فعالیت خود در بازار این کشور ادامه داده است، بخش سخت‎افزار دستگاه بلک‎بری اخیرا به شرکت PT BB Merah Putih  مجوز لازم برای ساخت و طراحی این گوشی‎های هوشمند را داده است و همین شرکت نیز قصد دارد این مدل رده‎پایین جدید را بسازد.

در قلب این دستگاه بلک‎بری یک چیپست اسنپ‎دراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز قرار خواهد گرفت. دیگر مشخصات این دستگاه عبارت است از 4 گیگابایت رم، نمایشگر لمسی بزرگ 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی. طبق سنتی که در بازارهای جهانی وجود دارد این دستگاه دو سیم خواهد بود. در نهایت از باتری با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت استفاده می‎شود و با توجه به چیپ 425 و نمایشگر 720p، مدت دوام باتری می‎بایست بالاتر از حد متوسط باشد.

این گوشی دارای مدل‎نامبر BBC100-1 بوده و براساس منبع خبری CrackBerry بیش از یک هفته قبل در اندونزی مجوز لازم را دریافت کرده است و مشخص نیست که برای بازار خارج از اندونزی نیز عرضه می‎شود یا خیر. البته این خبر زیاد منطقی نیست چون چند دستگاه بلک‎بری دیگر با مشخصات مشابه در این بازار وجود دارد نظیر DTEK50 و DTEK60 که توسط TCL ساخته شده‎اند.