ورود به حساب کاربری مایکروسافت بدون پسورد

مایکروسافت در اقدام دیگری تا سال 2020 در تلاش جهت دستیابی به ورود ویندوز بدون پسورد؛ یک قدم دیگر به آن نزدیک تر می شود. در این جهت به زودی گزینه بدون پسورد جهت ورود به حساب کاربری ویندوز 10 فعال خواهد شد. در این حالت امکان ورود به حساب کاربری از طریق پین، سنسور […]

مایکروسافت در اقدام دیگری تا سال 2020 در تلاش جهت دستیابی به ورود ویندوز بدون پسورد؛ یک قدم دیگر به آن نزدیک تر می شود. در این جهت به زودی گزینه بدون پسورد جهت ورود به حساب کاربری ویندوز 10 فعال خواهد شد. در این حالت امکان ورود به حساب کاربری از طریق پین، سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره ویندوز هِلو فراهم خواهد شد.

مایکروسافت، پین کد را با اینکه ممکن است حتی یک عدد 4 رقمی بسیار ساده باشد؛ امن تر از پسورد می داند زیرا که امکان به خاطر سپاری آن آسان تر بوده و دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای به خاطرسپاری پسورد نبوده و کامپیوتر کلید خصوصی کاربر را در چیپ های TPM نگهداری می کند. این چیپ ها جهت حفظ امنیت کاربران بوده و به صورت محلی اقدام به نگهداری کدهای خصوصی می کنند. همچنین در بروز رسانی ای که اخیرا صورت گرفته در نسخه 1809 ویندوز 10 می توان تنها با شماره تلفن وارد حساب کاربری شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، مایکروسافت بسیار در تلاش است تا کاربران را به سوی استفاده از روش های ورود دو عاملی سوق دهد. در این حالت پس از ورود به مرحله اول با استفاده از یک پین کد وارد مرحله بعدی رمز گذاری شده با استفاده از تشخیص چهره هلو، یک پرسش و یا پیام کوتاه و استفاده از کلیدهای امن می شویم. این مراحل درجه امنیت ورود را افزایش می دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال