لاجیتک از قلم Crayon برای آیپد رونمایی کرد

قلم جدید لاجیتک به نام crayon مجهز به پورت USB-C برای آیپد عرضه شد. مدل اصلی با پورت لایتنینگ همچنان برای فروش در بازار موجود است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لاجیتک از قلم crayon با قیمت اقتصادی ۷۰ دلار رونمایی کرد که می تواند جایگزین قلم اصلی اپل برای آیپد شود. […]

قلم جدید لاجیتک به نام crayon مجهز به پورت USB-C برای آیپد عرضه شد. مدل اصلی با پورت لایتنینگ همچنان برای فروش در بازار موجود است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لاجیتک از قلم crayon با قیمت اقتصادی ۷۰ دلار رونمایی کرد که می تواند جایگزین قلم اصلی اپل برای آیپد شود.

این قلم دارای بدنه آلومینیومی باریک و دارای شباهت زیاد به قلم اپل است. همچنین قابلیت Palm Recection نیز در آن پشتیبانی میشود. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا بدون درج خطوط و یا نقطه روی سطح نمایشگر در زمان قرارگیری مچ دست روی دستگاه از آن استفاده کند. تنها تفاوت این قلم با قلم اپل، عدم وجود حساسیت آن در برابر فشار است.

طبق توضیحات اپل در فروشگاه آنلاین خود، قلم لاجیتک بسیار دقیق و برای آیپد طراحی شده است و می تواند به کاربر در استفاده از آیپد کمک کند. درگاه USB در این قلم برای شارژ آن استفاده خواهد شد. همچنین تجربه کار با این قلم به گونه ایست که شباهت زیادی به نوشتن با قلم عادی روی کاغذ دارد.

از مهمترین ویژگی های این قلم می توان به سازگاری با صدها برنامه، اتصال سریع به آیپد بدون نیاز به جفت کردن، استفاده از طراحی خاص برای جلوگیری از خستگی دست کاربر، باتری قوی برای شارژ دهی ۷ روزه اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال