لاجیتک از کیبورد جدید خود با شارژدهی ۵ ماهه رونمایی کرد

کیبورد جدید لاجیتک در صورت خاموش ماندن نور پس زمینه می تواند تا ۵ ماه شارژدهی داشته باشد. همچنین همراه با این کیبورد ماوس جدید لاجیتک نیز معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماوس و کیبورد جدید لاجیتک با نام MX معرفی شدند. این خانواده شباهت زیادی به نسل قبل خود […]

کیبورد جدید لاجیتک در صورت خاموش ماندن نور پس زمینه می تواند تا ۵ ماه شارژدهی داشته باشد. همچنین همراه با این کیبورد ماوس جدید لاجیتک نیز معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماوس و کیبورد جدید لاجیتک با نام MX معرفی شدند. این خانواده شباهت زیادی به نسل قبل خود دارند. Anywhere 3S و Keys S دستگاه های جدید لاجیتک نام دارند.

طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک ماوس Anywhere 3S مجهز به DPI 8000 است و نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات بیشتری داشته است. همچنین به گفته لاجیتک ماوس جدید صدای کمتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. این ماوس دارای حالت جفت شدن سه گانه است و بهمراه دانگل Logi Bolt USB عرضه خواهد شد.

کیبورد جدید لاجیتک MX Keys S در مورد پس زمینه بهبود یافته و عملکرد آن نیز بهتر شده است. علاوه بر آن می تواند خود را با نور محیط هماهنگ کند. از طراحی مقعر برای کلیدهای این کیبورد استفاده شده است. لاجیتک مدعی است در صورت خاموشی نور پس زمینه این کیبورد تا ۵ ماه شارژ دهی دارد. فعال بودن نور پس زمینه شارژ دهی این کیبورد را به ۱۰ روز کاهش می دهد. همچنین با اضافه کردن دکمه های ایموجی و میوت کاربران آسانتر می توانند به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال