بخش Stories اینستاگرام حالا روزانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد

هنگامی که اینستاگرام دو ماه پیش از قابلیت جدیدی تحت عنوان Stories رونمایی کرد کمتر کسی فکر می‌کرد که استقبال خوبی از آن شود. شباهت بسیار زیاد قابلیت جدید اینستاگرام با برنامه‌ی Snapchat باعث شد تا انتقادات زیادی به برنامه‌ی تحت مدیریت فیسبوک وارد شود. حالا اگر تمامی مشکلات پیرامون این ویژگی را کنار بگذاریم، امروز خبری […]

هنگامی که اینستاگرام دو ماه پیش از قابلیت جدیدی تحت عنوان Stories رونمایی کرد کمتر کسی فکر می‌کرد که استقبال خوبی از آن شود. شباهت بسیار زیاد قابلیت جدید اینستاگرام با برنامه‌ی Snapchat باعث شد تا انتقادات زیادی به برنامه‌ی تحت مدیریت فیسبوک وارد شود. حالا اگر تمامی مشکلات پیرامون این ویژگی را کنار بگذاریم، امروز خبری جدید منتشر شده که نشان می‌دهد قابلیت Stories اینستاگرام روزانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. شاید در نگاه اول و با توجه به تعداد 500 میلیونی کاربران فعال اینستاگرام، این آمار زیاد به چشم نیاید اما باید توجه داشت که این آمار در حالی منتشر شده که بخش Stories تنها دو ماه کار خود را شروع کرده است.

اگر بخواهیم این آمار را با آمار برنامه‌ی Snapchat مقایسه کنیم به آمار جالبی می‌رسیم. براساس گزارشی که تا اوایل مهرماه منتشر شده، Snapchat حدودا در ماه 150 میلیون کاربر فعال دارد. این بدان معناست که بخش Stories اینستاگرام به تنهایی و به اندازه‌ی دو سوم کاربران Snapchat، کاربر فعال دارد و با توجه به تازه متولد شدن این بخش آماری بسیار خوب به نظر می‌رسد. بنابراین تمامی‌ آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که کاربران اینستاگرام به این بخش علاقه‌ی خاصی دارند و بعید به نظر می‌رسد که بخش Stories اینستاگرام به همین راحتی‌ها کنار برود.

اگر شما هم از این ویژگی استفاده کرده‌اید و نتوانستید با آن ارتباط برقرار کنید، شاید آماری که امروز منتشر شده باعث شود تا شما شانس دیگری برای آن قائل شوید. بخش Stories اینستاگرام بخشی جدا از برنامه بوده و برای منتشر کردن تصاویر و ویدئوها برای مدت زمانی محدود تعبیه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال