تصویب پروانه عمومی و ضوابط فنی بهره‎‌برداری از بی‌سیم‌های دستی کم‌توان

عظیم فرد، مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیوئی رگولاتوری، تصویب “پروانه عمومی و ضوابط فنی بهره‌برداری از تکه باند فرکانسی ۴۳۳/۵- ۴۳۳/۰۵ مگاهرتز توسط بی‌سیم‌های دستی کم‌توان در سرویس متحرک خشکی (LPD۴۳۳)” را اعلام کرد. به گفته عظیم فرد، براساس بند ۸ این مقررات، شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات ورود، خرید و فروش/ تولید و فروش […]

عظیم فرد، مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیوئی رگولاتوری، تصویب “پروانه عمومی و ضوابط فنی بهره‌برداری از تکه باند فرکانسی ۴۳۳/۵- ۴۳۳/۰۵ مگاهرتز توسط بی‌سیم‌های دستی کم‌توان در سرویس متحرک خشکی (LPD۴۳۳)” را اعلام کرد.

به گفته عظیم فرد، براساس بند ۸ این مقررات، شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات ورود، خرید و فروش/ تولید و فروش تجهیزات رادیوئی می‌توانند پس از دریافت گواهی تائید نمونه از اداره‌کل استاندارد و تائید نمونه رگولاتوری درباره واردات یا فروش دستگاههای بی‌سیم دستی کم‌توان اقدام کنند.

وی همچنین افزود: پروانه عمومی و ضوابط فنی بهره‌برداری از بی‌سیم‌های دستی کم‌توان برای تامین نیاز ارتباطی آن دسته از متقاضیانی تصویب شده که نیازمند دسترسی قانونی و سریع به ابزار ارتباط رادیوئی غیرحرفه‌ای برد کوتاه برای مکالمه کاری و کوتاه هستند.

وی با اشاره به دستگاه‌های بی‌سیم کم‌توان که دارای گواهی تائید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی باشند، اظهار کرد: این دستگاه‌‌ها نیاز به دریافت پروانه اختصاصی نداشته و استفاده از آن‌ها درصورت رعایت ضوابط و مقررات مربوط برای عموم مانعی ندارد.

عظیم فرد در ادامه گفت: مقررات و ضوابط فنی دستگاه‌های بی‌سیم کم‌توان که دارای حداکثر توان ۱۰ میلی وات بوده و در محدوده فرکانسی ۴۳۳/۰۵۰ تا ۴۳۴/۷۹۰ مگاهرتز فعالیت می‌کنند، به قوت خود باقی است و استفاده از این دستگاههای بی‌سیم کم‌توان برای عموم درصورتی مجاز است که گواهی تائید نمونه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال